MSc Marketing Management

diploma-icon

University of Derby

 

world29

Αγγλική

 

calendar137

Οκτώβριο & Ιανουάριο

 

wall21

1 έτος full-time ή 2-3 έτη part-time 

 

  • Το University of Derby κατέχει την 1η θέση στην Ελλάδα σε σπουδές Business (μεταξύ των Βρετανικών Πανεπιστημίων που εκπροσωπούνται στη χώρα μας)
  • Το μοναδικό στην Ελλάδα πιστοποιημένο από το CIM (Chartered Institute of Marketing) της Βρετανίας
  • Πρόσφατα ανανεωμένο περιεχόμενο (2013) με έμφαση σε καινοτόμα μαθήματα (διαπολιτισμική επικοινωνία, digital media, κ.α.)
  • Τα προγράμματα Marketing του University of Derby Νο1 στη Βρετανία βάσει της προσωπικής ανάπτυξης και Νο2 βάσει της ικανοποίησης των φοιτητών
  • Ολοκληρωμένη υποστήριξη μεταπτυχιακών φοιτητών (ηλεκτρονική τάξη, ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, σεμινάρια, ατομική υποστήριξη)

 

Το MSc in Marketing Management έχει σχεδιαστεί από το Πανεπιστήμιο του Derby σε συνεργασία με επιχειρήσεις, με στόχο να ενισχύει τις διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες των συμμετεχόντων και να τους προσφέρει ακριβώς αυτό που ζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από τα στελέχη marketing. Το περιεχόμενο του ανανεώνεται πλήρως κάθε χρόνο και περιλαμβάνει σύγχρονα μαθήματα, που δίνουν έμφαση στο διεθνή και πολυπολιτισμικό χαρακτήρα του marketing, στη νέα ψηφιακή εποχή και στο 'νέου τύπου' καταναλωτή, στην εταιρική κοινωνική ευθύνη και στην ανάπτυξη επιτυχημένων υπηρεσιών.

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που προσφέρεται στην Ελλάδα και είναι πιστοποιημένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) για την απόκτηση Dual Award. Αυτό σημαίνει ότι, παράλληλα με τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc οι φοιτητές μπορούν να αποκτήσουν το CIM Professional Diploma in Marketing, λαμβάνοντας ένα ισχυρό επαγγελματικό πιστοποιητικό διεθνούς εμβέλειας. Επιπρόσθετα, εφόσον διαθέτουν την απαιτούμενη εργασιακή εμπειρία έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν στο Chartered Institute of Marketing, με την ιδιότητα του συνεργάτη (associate) ή του μέλους (member) και να χρησιμοποιούν τους διακριτικούς τίτλους ACIM ή MCIM.

Το MSc in Marketing Management είναι ιδανικό για όσους έχουν πρόσφατα αποκτήσει πρώτο πανεπιστημιακό πτυχίο ή αντίστοιχο τίτλο σπουδών σε ειδικότητα Διοίκησης Επιχειρήσεων ή συγγενική, και επιθυμούν να εξειδικευτούν στο Marketing. Πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν το MSc Marketing, με στόχο να αλλάξουν ή να διευρύνουν τις επαγγελματικές προοπτικές τους. Επιπλέον, το πρόγραμμα αποτελεί άριστη επιλογή για όλους όσους εργάζονται ήδη στον τομέα του Marketing και επιθυμούν να αποκτήσουν ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο αντικείμενο, με στόχο να πιστοποιήσουν τις εμπειρικές τους γνώσεις.

Δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Αντίγραφο τελευταίου τίτλου σπουδών (επικυρωμένο)
  • Βιογραφικό σημείωμα (στα αγγλικά)
  • Συστατικές επιστολές (2)
  • Καλή γνώση Αγγλικών (επίπεδο IELTS 6.5 ή αντίστοιχο) *
  • Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
  • Φωτογραφίες (4)
  • Αντίγραφο ταυτότητας/ διαβατηρίου (επικυρωμένο)

* Υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).

Το MSc Marketing Management περιλαμβάνει 6 μαθήματα των 20 διδακτικών μονάδων (credits) και μία διπλωματική εργασία 60 credits.

Στη διάρκεια του προγράμματος τονίζεται η σημασία της παγκοσμιοποίησης στην συμπεριφορά του καταναλωτή, οι επικοινωνίες στο marketing, το branding και η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Η δομή του προγράμματος είναι τέτοια, ώστε οι φοιτητές να κατανοούν τι ακριβώς είναι το marketing και πώς αυτό εφαρμόζεται στον πραγματικό κόσμο και να μην μαθαίνουν απλώς θεωρίες. Το περιεχόμενό του προγράμματος είναι πρακτικό και εφαρμοσμένο σε πραγματικές επιχειρήσεις, μέσω case studies, εκπαιδευτικών επισκέψεων, διαλέξεων από επισκέπτες εισηγητές, mini projects και εργασιών.

Το πρώτο στάδιο του προγράμματος (PG Certificate) εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Marketing. Στο επίπεδο του PG Diploma επικεντρώνονται σε έννοιες δημιουργίας και διαχείρισης επωνυμίας και εφαρμογής στρατηγικών πλάνων marketing, έννοιες οι οποίες αναλύονται από τη στρατηγική τους σκοπιά εντός τους διεθνούς επιχειρησιακού περιβάλλοντος. Στο επίπεδο του Master, οι φοιτητές ‘χτίζουν’ πάνω σε ότι έχουν διδαχθεί στα προηγούμενα στάδια και εστιάζουν σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα marketing ή κλάδο του ενδιαφέροντός τους, μέσω της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας.

Έτος 1

Έτος 2

Εξάμηνο 1

Εξάμηνο 2

Εξάμηνο 1

Εξάμηνο 2

Implementing Integrated Marketing Communications:

  • Integrated marketing communications mix
  • International/ intercultural marketing
  • Digital marketing

Creating and Managing Brand Equity:

  • Strategic branding in the international context
  • Innovation and technology  in brand management
  • Customer value sustainability

Customer Behaviour and Decision Making:

  • Consumer behaviour in B2C markets
  • Customer behaviour in B2B markets
  • Decision making models

Strategy & Leadership in Marketing:

  • Marketing Strategy, Vision and Leadership
  • Market Research and Development
  • Building a culture of Innovation

Markets, Customers and Marketing: 

  • Market economics, costing & pricing
  • Marketing management
  • Corporate Social Responsibility (CSR)

Delivering Customer Focused Services:

  • New Service Development (NSD)
  • Managing, sustaining and extending successful service portfolios

 

 

Independent Study

 

giakoumakiΧριστίνα Γιακουμάκη

Η Χριστίνα Γιακουμάκη αποφοίτησε από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά, το 2006. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες (MSc) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τις οποίες ολοκλήρωσε το 2008, ενώ το 2013 ολοκλήρωσε την διδακτορική της διατριβή με τίτλο "Ο Ρόλος της Καταναλωτικής Διαφήμισης σε Β2Β Προϊόντα" της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2014 έλαβε πιστοποίηση από το University of the Arts London - Central Saint Martins σε Fashion Design. Από το 2008 βρίσκεται στο χώρο της εκπαίδευσης και της μη-τυπικής μάθησης και παράλληλα έχει εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος. Στα ακαδημαϊκά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εντάσσεται η ενασχόλησή της με τη μελέτη σύγχρονων πρακτικών βιομηχανικού και καταναλωτικού μάρκετινγκ, το ingredient branding, το e-merchandising και τις επιδράσεις της διαφήμισης στις σχέσεις μεταξύ προμηθευτών και βιομηχανικών πελατών & καταναλωτών.

 

gkamaletsou-intro

Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου

Η Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου είναι πτυχιούχος Επιχειρησιακής Έρευνα και Μάρκετινγκ και κάτοχος MBA International από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διδάσκει μαθήματα σχετικά με μάρκετινγκ, επικοινωνία και εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα. Εργάζεται στην ΕΥΔΑΠ ως Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας.

 

kitonakisΝικόλαος Κιτωνάκης

O Δρ. Νίκος Κιτωνάκης είναι πτυχιούχος Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, μεταπτυχιακού Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο καθώς και Διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διαθέτει μακρά διδακτική εμπειρία, ενώ έχει εργασθεί σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και σε δημόσιους οργανισμούς. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Ειδικός Επιστήμονας «Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων» στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.). Διδάσκει Στρατηγική Επιχειρήσεων, Στρατηγικό Μάρκετινγκ και Ηγεσία.

 

loukopoulouΑποστολία Λουκοπούλου

Η Αποστολία Λουκοπούλου είναι υποψήφια διδάκτορας στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο πλαίσιο της διδακτορικής της διατριβής, έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη Συμπεριφορά Καταναλωτή και ειδικότερα στη μελέτη των εξερευνητικών καταναλωτικών συμπεριφορών με έμφαση στη συμπεριφορά αναζήτησης της ποικιλίας (variety-seeking behavior). Διδάσκει Μάρκετινγκ, Branding και Συμπεριφορά Καταναλωτή.

 

painesis-intro

Γρηγόριος Παινέσης

Ο Γρηγόριος Παινέσης είναι υποψήφιος διδάκτορας στον τομέα της συμπεριφοράς του καταναλωτή και του λιανικού εμπορίου στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στην Διοικητική Επιστήμη και την Επιχειρησιακή Έρευνα (with Distinction) από το πανεπιστήμιο του Warwick (2007) και απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (2005). Στο πλαίσιο της διδακτορικής της διατριβής, έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια εγνωσμένου κύρους.

Έχει λάβει επί συνεχόμενα έτη υποτροφίες και βραβεία από το Ι.Κ.Υ., ενώ και για την εκπόνηση της διδακτορικής του διατριβής έχει χρηματοδοτηθεί με υποτροφία από το υπουργείο Παιδείας (Πρόγραμμα Ηράκλειτος ΙΙ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Διδάσκει μαθήματα Μάρκετινγκ, Ανάλυσης Δεδομένων και Έρευνας Αγοράς από το 2009 στο ΤΕΙ Αθήνας και σε κολέγια. Tα κυριότερα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα γνωστικά αντικείμενα της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς, του Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου, της Προώθηση ς Πωλήσεων και των Ποσοτικών Μοντέλων Λήψης Αποφάσεων Μάρκετινγκ. Έχει εκπονήσει έρευνες αγοράς για το Ινστιτούτο Νεολαίας, το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και την AbbVie Φαρμακευτική Α.Ε., ενώ είναι εξειδικευμένος σύμβουλος ανάπτυξης δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας με έμφαση στο μάρκετινγκ στην Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (Θ.Ε.Α.) που λειτουργεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.).

 

 

Γιατί επιλέγω Master στο Marketing στο Mediterranean College.

Γιατί:

  • Είναι το μοναδικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing που προσφέρεται στην Ελλάδα και είναι πιστοποιημένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM). Παράλληλα με τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc οι φοιτητές μπορούν να αποκτήσουν το CIM Professional Diploma in Marketing (διπλή πιστοποίηση).
  • Το πρόγραμμα έχει ανανεωθεί πρόσφατα (2013) και ανανεώνεται συνεχώς, δίνοντας έμφαση στις νέες τάσεις της αγοράς εργασίας, μέσω μαθημάτων για Διαπολιτισμική Επικοινωνία, Branding και έρευνα αγοράς, Στρατηγική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
  • Το Mediterranean College δίνει έμφαση στην ακαδημαϊκή υποστήριξη των μεταπτυχιακών φοιτητών, προσφέροντάς τους σεμινάρια ακαδημαϊκής υποστήριξης για την ομαλή επανένταξή τους στη μαθησιακή διαδικασία (στάδια συγγραφής ακαδημαϊκών εργασιών, αρχές βρετανικού συστήματος εκπαίδευσης, αναφορές σε ακαδημαϊκές πηγές κ.λπ.).
  • Η εκπαιδευτική διαδικασία και παρακολούθηση / μελέτη των φοιτητών υποστηρίζεται πλήρως από την ηλεκτρονική τάξη του Mediterranean College (mc-class) και την ψηφιακή βιβλιοθήκη του University of Derby που διαθέτει χιλιάδες ακαδημαϊκά άρθρα και βιβλία στο γνωστικό πεδίο του Business. Έτσι, οι εργαζόμενοι φοιτητές με βεβαρυμμένο ωράριο μπορούν εύκολα να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα.
  • Το πρόγραμμα δεν έχει γραπτές εξετάσεις. Ο τρόπος αξιολόγησης είναι επαγγελματικά προσανατολισμένος και δημιουργικός και βασίζεται σε γραπτές εργασίες τύπου project.
  • Οι καθηγητές του προγράμματος είναι πιστοποιημένοι (accredited lecturers) του University of Derby για κάθε μάθημα που διδάσκουν καθώς και εγγεγραμμένοι στο μητρώο διδασκόντων Κολλεγίων του Υπουργείου Παιδείας. Το Mediterranean College σε συνεργασία με το University of Derby εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής, αξιολόγησης και συνεχούς εκπαίδευσης των καθηγητών του, ώστε οι φοιτητές να λαμβάνουν άριστη ακαδημαϊκή εκπαίδευση, ατομική υποστήριξη και πραγματική γνώση των επιχειρήσεων και της αγοράς μέσα από το πρόγραμμα.
  • Το Mediterranean College αναπτύσσει ένα πλάνο απασχολησιμότητας (MC Employability Scheme) επικεντρωμένο στο σήμερα και στις ανάγκες των φοιτητών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Κολλεγίου: συμβουλευτική καριέρας και επαγγελματικής ανάπτυξης από ειδικούς επιστήμονες, τακτικά guest lectures από επαγγελματίες - στελέχη, πραγματικά projects, σεμινάρια, networking events, employability fair.
  • Το University of Derby, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη του Guardian (2015), βρίσκεται στο TOP50 των Βρετανικών Πανεπιστημίων, ενώ στις επιστήμες της Διοίκησης και του Marketing κατέχει την 1η θέση στην Ελλάδα μεταξύ των Βρετανικών Πανεπιστημίων που εκπροσωπούνται στη χώρα μας.
  • Τα προγράμματα Marketing του University of Derby είναι τα κορυφαία στο είδος τους μεταξύ όλων των Βρετανικών πανεπιστημίων: Νο 1 βάσει της προσωπικής ανάπτυξης των φοιτητών και Νο 2 βάσει της συνολικής ικανοποίησης των φοιτητών. Το ίδιο το πανεπιστήμιο του Derby είναι Νο10 μεταξύ όλων των βρετανικών πανεπιστημίων στην απασχολησιμότητα των φοιτητών του (student employability).

Οι απόφοιτοι του προγράμματος κατέχουν τις γνώσεις και έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε εργαστούν σε διοικητικές θέσεις στον ευρύ χώρο του marketing, ενώ όσοι το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν περαιτέρω σπουδές για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος.

Συγκεκριμένα οι πτυχιούχοι μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως στελέχη marketing, digital marketing, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας:

  • σε εμπορικά τμήματα επιχειρήσεων και οργανισμών
  • σε διαφημιστικές εταιρίες
  • στα ΜΜΕ
  • σε εταιρείες δημοσίων σχέσεων
  • σε εταιρείες ερευνών αγοράς
  • σε συμβουλευτικές εταιρείες
  • σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • ως ελεύθεροι επαγγελματίες 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ & ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ MEDITERRANEAN COLLEGE.

 Ένας εξειδικευμένος σύμβουλος εκπαίδευσης βρίσκεται στη διάθεσή σας.

Photo Gallery

Συνεργασίες

 

Περιγραφή

Το MSc in Marketing Management έχει σχεδιαστεί από το Πανεπιστήμιο του Derby σε συνεργασία με επιχειρήσεις, με στόχο να ενισχύει τις διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες των συμμετεχόντων και να τους προσφέρει ακριβώς αυτό που ζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από τα στελέχη marketing. Το περιεχόμενο του ανανεώνεται πλήρως κάθε χρόνο και περιλαμβάνει σύγχρονα μαθήματα, που δίνουν έμφαση στο διεθνή και πολυπολιτισμικό χαρακτήρα του marketing, στη νέα ψηφιακή εποχή και στο 'νέου τύπου' καταναλωτή, στην εταιρική κοινωνική ευθύνη και στην ανάπτυξη επιτυχημένων υπηρεσιών.

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που προσφέρεται στην Ελλάδα και είναι πιστοποιημένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) για την απόκτηση Dual Award. Αυτό σημαίνει ότι, παράλληλα με τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc οι φοιτητές μπορούν να αποκτήσουν το CIM Professional Diploma in Marketing, λαμβάνοντας ένα ισχυρό επαγγελματικό πιστοποιητικό διεθνούς εμβέλειας. Επιπρόσθετα, εφόσον διαθέτουν την απαιτούμενη εργασιακή εμπειρία έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν στο Chartered Institute of Marketing, με την ιδιότητα του συνεργάτη (associate) ή του μέλους (member) και να χρησιμοποιούν τους διακριτικούς τίτλους ACIM ή MCIM.

 

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Το MSc in Marketing Management είναι ιδανικό για όσους έχουν πρόσφατα αποκτήσει πρώτο πανεπιστημιακό πτυχίο ή αντίστοιχο τίτλο σπουδών σε ειδικότητα Διοίκησης Επιχειρήσεων ή συγγενική, και επιθυμούν να εξειδικευτούν στο Marketing. Πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν το MSc Marketing, με στόχο να αλλάξουν ή να διευρύνουν τις επαγγελματικές προοπτικές τους. Επιπλέον, το πρόγραμμα αποτελεί άριστη επιλογή για όλους όσους εργάζονται ήδη στον τομέα του Marketing και επιθυμούν να αποκτήσουν ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο αντικείμενο, με στόχο να πιστοποιήσουν τις εμπειρικές τους γνώσεις.

Δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Αντίγραφο τελευταίου τίτλου σπουδών (επικυρωμένο)
  • Βιογραφικό σημείωμα (στα αγγλικά)
  • Συστατικές επιστολές (2)
  • Καλή γνώση Αγγλικών (επίπεδο IELTS 6.5 ή αντίστοιχο) *
  • Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
  • Φωτογραφίες (4)
  • Αντίγραφο ταυτότητας/ διαβατηρίου (επικυρωμένο)

* Υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).

 

Δομή & Περιεχόμενο

Στη διάρκεια του προγράμματος τονίζεται η σημασία της παγκοσμιοποίησης στην συμπεριφορά του καταναλωτή, οι επικοινωνίες στο marketing, το branding και η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Η δομή του προγράμματος είναι τέτοια, ώστε οι φοιτητές να κατανοούν τι ακριβώς είναι το marketing και πώς αυτό εφαρμόζεται στον πραγματικό κόσμο και να μην μαθαίνουν απλώς θεωρίες. Το περιεχόμενό του προγράμματος είναι πρακτικό και εφαρμοσμένο σε πραγματικές επιχειρήσεις, μέσω case studies, εκπαιδευτικών επισκέψεων, διαλέξεων από επισκέπτες εισηγητές, mini projects και εργασιών.

Το πρώτο στάδιο του προγράμματος (PG Certificate) εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Marketing. Στο επίπεδο του PG Diploma επικεντρώνονται σε έννοιες δημιουργίας και διαχείρισης επωνυμίας και εφαρμογής στρατηγικών πλάνων marketing, έννοιες οι οποίες αναλύονται από τη στρατηγική τους σκοπιά εντός τους διεθνούς επιχειρησιακού περιβάλλοντος. Στο επίπεδο του Master, οι φοιτητές ‘χτίζουν’ πάνω σε ότι έχουν διδαχθεί στα προηγούμενα στάδια και εστιάζουν σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα marketing ή κλάδο του ενδιαφέροντός τους, μέσω της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας.

Έτος 1

Έτος 2

Εξάμηνο 1

Εξάμηνο 2

Εξάμηνο 1

Εξάμηνο 2

Implementing Integrated Marketing Communications:

  • Integrated marketing communications mix
  • International/ intercultural marketing
  • Digital marketing

Creating and Managing Brand Equity:

  • Strategic branding in the international context
  • Innovation and technology  in brand management
  • Customer value sustainability

Customer Behaviour and Decision Making:

  • Consumer behaviour in B2C markets
  • Customer behaviour in B2B markets
  • Decision making models

Strategy & Leadership in Marketing:

  • Marketing Strategy, Vision and Leadership
  • Market Research and Development
  • Building a culture of Innovation

Markets, Customers and Marketing: 

  • Market economics, costing & pricing
  • Marketing management
  • Corporate Social Responsibility (CSR)

Delivering Customer Focused Services:

  • New Service Development (NSD)
  • Managing, sustaining and extending successful service portfolios

 

 

Independent Study

 

Καθηγητές

giakoumakiΧριστίνα Γιακουμάκη

Η Χριστίνα Γιακουμάκη αποφοίτησε από το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά, το 2006. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες (MSc) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τις οποίες ολοκλήρωσε το 2008, ενώ το 2013 ολοκλήρωσε την διδακτορική της διατριβή με τίτλο "Ο Ρόλος της Καταναλωτικής Διαφήμισης σε Β2Β Προϊόντα" της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2014 έλαβε πιστοποίηση από το University of the Arts London - Central Saint Martins σε Fashion Design. Από το 2008 βρίσκεται στο χώρο της εκπαίδευσης και της μη-τυπικής μάθησης και παράλληλα έχει εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος. Στα ακαδημαϊκά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εντάσσεται η ενασχόλησή της με τη μελέτη σύγχρονων πρακτικών βιομηχανικού και καταναλωτικού μάρκετινγκ, το ingredient branding, το e-merchandising και τις επιδράσεις της διαφήμισης στις σχέσεις μεταξύ προμηθευτών και βιομηχανικών πελατών & καταναλωτών.

kanellos 80Νίκος Κανέλλος

O Νίκος Κανέλλος είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστήμιου του Πειραιά και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Polytechnic University of New York, USA, με ειδίκευση το Marketing και την Επιχειρησιακή 'Έρευνα. Έχει διατελέσει για περισσότερα από 20 χρόνια Διευθυντικό Στέλεχος εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελληνική και Διεθνή αγορά (Βαλκάνια, Η.Π.Α., Aφρική, Αραβικές Χώρες). Διαθέτει μεγάλη επαγγελματική εμπειρία σε θέματα Στρατηγικού Μarketing, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Επικοινωνίας. Στα 10 χρόνια της ακαδημαϊκής – εκπαιδευτικής εμπειρίας του έχει διδάξει στο New York City Community College στην Νέα Υόρκη καθώς και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, ως εκπαιδευτής ενηλίκων, έχει εκπαιδεύσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό στελεχών όλων των επιπέδων.

kitonakisΝικόλαος Κιτωνάκης

O Δρ. Νίκος Κιτωνάκης είναι πτυχιούχος Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, μεταπτυχιακού Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο καθώς και Διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διαθέτει μακρά διδακτική εμπειρία, ενώ έχει εργασθεί σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και σε δημόσιους οργανισμούς. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Ειδικός Επιστήμονας «Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων» στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.). Διδάσκει Στρατηγική Επιχειρήσεων, Στρατηγικό Μάρκετινγκ και Ηγεσία.

loukopoulouΑποστολία Λουκοπούλου

Η Αποστολία Λουκοπούλου είναι υποψήφια διδάκτορας στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο πλαίσιο της διδακτορικής της διατριβής, έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη Συμπεριφορά Καταναλωτή και ειδικότερα στη μελέτη των εξερευνητικών καταναλωτικών συμπεριφορών με έμφαση στη συμπεριφορά αναζήτησης της ποικιλίας (variety-seeking behavior). Διδάσκει Μάρκετινγκ, Branding και Συμπεριφορά Καταναλωτή.

 

Οφέλη

Γιατί επιλέγω Master στο Marketing στο Mediterranean College.

Γιατί:

  • Είναι το μοναδικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing που προσφέρεται στην Ελλάδα και είναι πιστοποιημένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM). Παράλληλα με τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc οι φοιτητές μπορούν να αποκτήσουν το CIM Professional Diploma in Marketing (διπλή πιστοποίηση).
  • Το πρόγραμμα έχει ανανεωθεί πρόσφατα (2013) και ανανεώνεται συνεχώς, δίνοντας έμφαση στις νέες τάσεις της αγοράς εργασίας, μέσω μαθημάτων για Διαπολιτισμική Επικοινωνία, Branding και έρευνα αγοράς, Στρατηγική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
  • Το Mediterranean College δίνει έμφαση στην ακαδημαϊκή υποστήριξη των μεταπτυχιακών φοιτητών, προσφέροντάς τους σεμινάρια ακαδημαϊκής υποστήριξης για την ομαλή επανένταξή τους στη μαθησιακή διαδικασία (στάδια συγγραφής ακαδημαϊκών εργασιών, αρχές βρετανικού συστήματος εκπαίδευσης, αναφορές σε ακαδημαϊκές πηγές κ.λπ.).
  • Η εκπαιδευτική διαδικασία και παρακολούθηση / μελέτη των φοιτητών υποστηρίζεται πλήρως από την ηλεκτρονική τάξη του Mediterranean College (mc-class) και την ψηφιακή βιβλιοθήκη του University of Derby που διαθέτει χιλιάδες ακαδημαϊκά άρθρα και βιβλία στο γνωστικό πεδίο του Business. Έτσι, οι εργαζόμενοι φοιτητές με βεβαρυμμένο ωράριο μπορούν εύκολα να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα.
  • Το πρόγραμμα δεν έχει γραπτές εξετάσεις. Ο τρόπος αξιολόγησης είναι επαγγελματικά προσανατολισμένος και δημιουργικός και βασίζεται σε γραπτές εργασίες τύπου project.
  • Οι καθηγητές του προγράμματος είναι πιστοποιημένοι (accredited lecturers) του University of Derby για κάθε μάθημα που διδάσκουν καθώς και εγγεγραμμένοι στο μητρώο διδασκόντων Κολλεγίων του Υπουργείου Παιδείας. Το Mediterranean College σε συνεργασία με το University of Derby εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής, αξιολόγησης και συνεχούς εκπαίδευσης των καθηγητών του, ώστε οι φοιτητές να λαμβάνουν άριστη ακαδημαϊκή εκπαίδευση, ατομική υποστήριξη και πραγματική γνώση των επιχειρήσεων και της αγοράς μέσα από το πρόγραμμα.
  • Το Mediterranean College αναπτύσσει ένα πλάνο απασχολησιμότητας (MC Employability Scheme) επικεντρωμένο στο σήμερα και στις ανάγκες των φοιτητών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Κολλεγίου: συμβουλευτική καριέρας και επαγγελματικής ανάπτυξης από ειδικούς επιστήμονες, τακτικά guest lectures από επαγγελματίες - στελέχη, πραγματικά projects, σεμινάρια, networking events, employability fair.
  • Το University of Derby, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη του Guardian (2015), βρίσκεται στο TOP50 των Βρετανικών Πανεπιστημίων, ενώ στις επιστήμες της Διοίκησης και του Marketing κατέχει την 1η θέση στην Ελλάδα μεταξύ των Βρετανικών Πανεπιστημίων που εκπροσωπούνται στη χώρα μας.
  • Τα προγράμματα Marketing του University of Derby είναι τα κορυφαία στο είδος τους μεταξύ όλων των Βρετανικών πανεπιστημίων: Νο 1 βάσει της προσωπικής ανάπτυξης των φοιτητών και Νο 2 βάσει της συνολικής ικανοποίησης των φοιτητών. Το ίδιο το πανεπιστήμιο του Derby είναι Νο10 μεταξύ όλων των βρετανικών πανεπιστημίων στην απασχολησιμότητα των φοιτητών του (student employability).

 

Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος κατέχουν τις γνώσεις και έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε εργαστούν σε διοικητικές θέσεις στον ευρύ χώρο του marketing, ενώ όσοι το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν περαιτέρω σπουδές για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος.

Συγκεκριμένα οι πτυχιούχοι μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως στελέχη marketing, digital marketing, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας:

  • σε εμπορικά τμήματα επιχειρήσεων και οργανισμών
  • σε διαφημιστικές εταιρίες
  • στα ΜΜΕ
  • σε εταιρείες δημοσίων σχέσεων
  • σε εταιρείες ερευνών αγοράς
  • σε συμβουλευτικές εταιρείες
  • σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • ως ελεύθεροι επαγγελματίες 

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

1ο

MBA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

82%

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
 

8:1

ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ / ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

120

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
TOP Title of the document