- Higher Professional Diploma (HPD) Συμβουλευτική & Ψυχολογία
- Advanced Professional Diploma Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μετανάστευση και Προσφυγοποίηση
- Advanced Professional Diploma Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες & Συμπερίληψη
- Professional Diploma Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
- Professional Diploma Συμβουλευτική Σχέσεων & Ζευγαριών
- Professional Diploma στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική
- Professional Diploma Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (CBT)
- Professional Diploma στη Συμβουλευτική: Θεωρία & Πράξη
Advanced Professional Diploma Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες & Συμπερίληψη
-
Διεθνής πιστοποίηση από το European International University (Paris).
-
Μοριοδοτούμενο πρόγραμμα 400 ωρών.
-
Το μοναδικό με 100 ώρες δια ζώσης διδασκαλία & δυνατότητα e-learning.
-
Σχεδιασμένο στο πλαίσιο ECVET (33 πιστωτικές μονάδες).
-
Δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε συνεργαζόμενους φορείς.
Στην Ελλάδα, ο τομέας της Ειδικής Αγωγής παρουσιάζει σταθερή μετατόπιση, εξαιτίας της αυξημένης εστίασης στη φύση της ισότητας, της ποικιλομορφίας, της συμπερίληψης, καθώς και του αυξανόμενου διεθνούς ενδιαφέροντος, για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων, για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Υπάρχει σημαντική ανάγκη για υψηλής ποιότητας σπουδές και εξειδικευμένη κατάρτιση για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς, που εργάζονται στον τομέα των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και Αναπηριών. Το πεδίο της Ειδικής Εκπαίδευσης, όχι μόνο παρουσιάζει ενδιαφέρον για μοντέλα ενσωμάτωσης και ισότιμη πρόσβαση όλων σε ένα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά μετατοπίζεται προς την κατεύθυνση της παροχής ίσων ευκαιριών και δικαιωμάτων, σε άτομα με διαφορετικότητα. Μέσα από θεωρητικά σεμινάρια, πρακτικά εργαστήρια από έμπειρους ειδικούς παιδαγωγούς, και προαιρετική πρακτική άσκηση, οι συμμετέχοντες θα ενθαρρύνονται να σκέφτονται αναλυτικά, να εντοπίζουν ορθές πρακτικές, να αμφισβητούν αποδεκτές συμβάσεις και να δημιουργούν νέες αποτελεσματικότερες οδούς, για τα παιδιά και τους νέους με Ειδικές Ανάγκες.
- Σε αποφοίτους ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου.
- Σε αποφοίτους μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία.
- Σε εκπαιδευτικούς που επιζητούν να ανανεώσουν τις γνώσεις τους στην ειδική αγωγή ή που επιζητούν εργασιακή εμπειρία σε δομές Ειδικής Αγωγής ή ιδιωτικά σχολεία.
- Σε εκπαιδευτικούς Κολλεγίων και Κέντρων δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.), που επιθυμούν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους
Ακαδημαϊκές & Ερευνητικές Δεξιότητες
|
Σύγχρονα Ζητήματα & Διλήμματα στην Ειδική Αγωγή & Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
|
Ειδική Αγωγή & Ένταξη στην Πράξη: Εισαγωγή στις Κατηγορίες Ειδικής Αγωγής
|
Υπέρβαση Εμποδίων στην Επίτευξη Μαθησιακών Στόχων στην Ειδική Αγωγή
|
Πρακτική Άσκηση
|
Οι εκπαιδευόμενοι έχουν πλήρη πρόσβαση σε πανεπιστημιακές υπηρεσίες και υποδομές του Mediterranean Professional Studies.
MC Employability Scheme ® | Ολοκληρωμένο σχέδιο επαγγελματικής ανάπτυξης – με την υποστήριξη 550+ συνεργαζόμενων οργανισμών – για:
|
Υποδομές Μάθησης |
|
Διεθνής Φοιτητική Κάρτα (ISIC) | Φοιτητική κάρτα με προνόμια σε Ελλάδα και Εξωτερικό |
Υπηρεσίες Στήριξης |
|
MC Alumni Network |
|
Η χρονική διάρκεια του Προγράμματος είναι επτά (7) μήνες, ενώ ο απαιτούμενος “χρόνος ενασχόλησης” υπολογίζεται σε 400 ώρες, οι οποίες αντιστοιχούν σε 33 πιστωτικές μονάδες ECVET. Το πρόγραμμα βασίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, οι οποίες αξιολογούνται αυτοτελώς ως προς τις αποκτηθείσες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, και επομένως οδηγούν στην κατάκτηση ενός συνόλου μαθησιακών αποτελεσμάτων, τα οποία αποτυπώνονται και στο Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού Europass. Ο απαιτούμενος χρόνος κάθε Θεματικής Ενότητας ανέρχεται σε 80-100 ώρες, οι οποίες προκύπτουν από το άθροισμα δια ζώσης διδακτικών ωρών, ωρών γραφείου, αυτόνομης μελέτης, και τελικής αξιολόγησης. Για όποιον φοιτητή το επιθυμεί, υπάρχει η δυνατότητα πρακτικής άσκησης 100 ωρών, σε φορείς ειδικής αγωγής. Η εκπαίδευση διεξάγεται με τη χρήση του μοντέλου μικτής μάθησης (Blended Learning). Σύμφωνα με αυτό, η δια ζώσης διδασκαλία συνδυάζεται με τη μάθηση μέσω διαδικτύου, μειώνοντας έτσι το χρόνο παρακολούθησης στη φυσική τάξη. Η δια ζώσης διδασκαλία διεξάγεται δύο-τρία Σάββατα το μήνα. Η διδασκαλία στην τάξη είναι βιωματική, με case studies, εργαστήρια, video προβολές, προσομοιώσεις και role plays, ενώ περιλαμβάνει επίσης, προσκεκλημένους ομιλητές και συμμετοχή σε εκπαιδευτικές επισκέψεις. Το εκπαιδευτικό υλικό κάθε διδασκόμενης ενότητας αναρτάται στην ψηφιακή πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης MC CLASS (Moodle). Οι συμμετέχοντες εκπονούν μια ατομική αξιολόγηση για κάθε ενότητα (δοκίμιο, αναφορά, παρουσίαση, μελέτη περίπτωσης κοκ.), με την υποστήριξη των καθηγητών. Στους συμμετέχοντες παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης σε φορείς ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα συνεργάζεται με δομές ειδικής αγωγής, με ιδιωτικά σχολεία και κρατικούς φορείς ψυχικής υγείας. Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη: Δρ. Αγγελική Τριανταφυλλάκη H Δρ Αγγελική Τριανταφυλλάκη είναι Programme Leader του MA Education στο Mediterranean College. Κατέχει Διδακτορικό (PhD) στην Εκπαιδευτική Έρευνα και Μεταπτυχιακό (MPhil) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία από το University of Cambridge, Faculty of Education. To 2001 αποφοιτά από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ειδικεύεται στην Εκπαιδευτική Θεωρία και Πράξη, ενώ ολοκληρώνει ένα ευρύ φάσμα σεμιναρίων σχετικά με την παιδική ψυχολογία, την οικογενειακή υγεία, καθώς και την ειδική εκπαίδευση, πραγματοποιώντας πρακτικές σε δομές ειδικής αγωγής στην Αθήνα. Διδάσκει στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και το Πανεπιστήμιο Αθηνών μαθήματα Μεθοδολογίας Έρευνας, Ψυχολογίας και Διδακτικής. Έχει λάβει μέρος σε διεθνή και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει βραβευτεί από το ΙΚΥ και την British Academy για μεταδιδακτορική έρευνα με θέμα την επαγγελματική ανάπτυξη καθηγητών, την καλλιτεχνική εκπαίδευση, τη δημιουργικότητα στη μάθηση και τη διδασκαλία και τις νέες τεχνολογίες, και την μάθηση και διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το έργο της έχει δημοσιευτεί σε πρόσφατη μονογραφία (Routledge, UK), σε συλλογικούς τόμους και σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν τριπλή πιστοποίηση:
- Δίπλωμα Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης σε Ειδική Αγωγή & Συμπεριληπτική Εκπαίδευση από το Mediterranean Professional Studies (MPS).
To MPS είναι Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2, εγκεκριμένο από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού).
- Πιστοποίηση Advanced Professional Diploma in Inclusion & Special Educational Needs, από το European International University (EIU).
To EIU αναγνωρίζεται ως ιδιωτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, από το Υπουργείο Παιδείας της Γαλλίας, στην Ανώτατη Εκπαίδευση, Έρευνα και Καινοτομία, πάντα σύμφωνα με το γαλλικό νόμο για την εκπαίδευση.
- Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού Europass, με αντιστοίχιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, σε 33 πιστωτικές μονάδες ECVET.
Το Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού Europass χορηγείται με βάση την Ευρωπαϊκή οδηγία 2009/C 155/2, για δυνατότητα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Το σύστημα ECVET (European Credit System for Vocational Education and Training) αποτελεί ένα τεχνικό πλαίσιο που αποσκοπεί στη μεταφορά, αναγνώριση και συσσώρευση των μαθησιακών αποτελεσμάτων ενός ατόμου, με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικού προσόντος. Το πρόγραμμα μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2), σύμφωνα με τις προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, του ΟΑΕΔ και των Δήμων για πρόσληψη ωρομίσθιου εκπαιδευτικού προσωπικού σε Δ.Ι.Ε.Κ., Σ.Ε.Κ. Σ.Δ.Ε. και Κ.Δ.Α.Π., σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με την Ειδική Αγωγή.