Η Ακαδημαϊκή Διεύθυνση του Mediterranean College, βασιζόμενη στην εξαιρετική ποιότητα των προγραμμάτων σπουδών και του επιστημονικού προσωπικού, προάγει την έρευνα, έχοντας κυρίως ως στόχο τη συμμετοχή των ίδιων των φοιτητών του Κολλεγίου στην ερευνητική δραστηριότητα. Πρωταρχικός στόχος αποτελεί η ενίσχυση της διδακτικής διαδικασίας και η βελτίωση της εμπειρίας των φοιτητών. Απώτερος στόχος αποτελεί η προσφορά στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Ήδη από το 2ο έτος σπουδών και με αποκορύφωση την εκπόνηση πτυχιακής εργασίας στο τελευταίο έτος, οι φοιτητές μας είναι σε θέση να διεξάγουν πρωτογενή έρευνα, εφαρμόζοντας μεθόδους που διδάσκονται στα μαθήματα μεθοδολογίας έρευνας των προγραμμάτων μας. Με δημοσιεύσεις σε έγκριτα περιοδικά και συμμετοχή σε συνέδρια στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, φοιτητές και καθηγητές του Κολλεγίου διακρίνονται για την ερευνητική δραστηριότητα και τις πρωτοποριακές μελέτες τους.
Η διοργάνωση συνεδρίων, όπως το διεπιστημονικό Student Excellence Conference καθώς και άλλων επιστημονικών συνεδρίων του Mediterranean College και των συνεργαζόμενων Πανεπιστημίων, δίνει βήμα σε πολλούς φοιτητές να παρουσιάσουν τις μελέτες τους σε επιστημονικό κοινό του κλάδου τους, να δικτυωθούν και να συμβάλλουν στη διάχυση της έρευνας και νέας γνώσης που παράγεται στο Κολλέγιο.
Για την περαιτέρω ενίσχυση της ερευνητικής του επίδρασης, το Mediterranean College έχει σχηματίσει Ερευνητικά Κέντρα & Ομάδες στους βασικούς τομείς αιχμής που καλύπτουν τα προγράμματα σπουδών του. Έμπειροι ερευνητές από το Κολλέγιο, σε συνεργασία με τα βρετανικά πανεπιστήμια και εξωτερικούς ακαδημαϊκούς, επιχειρησιακούς, μη κυβερνητικούς και θεσμικούς φορείς, συμπράττουν ως εταίροι στην εκπόνηση πρωτογενούς έρευνας και διάθεσης των ερευνητικών αποτελεσμάτων προς όφελος της επιστήμης, της επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας.
Σχολή Τουρισμού & Φιλοξενίας
Aikaterini Bourdoukou – Evangelia N. Markaki. The connection between the employee satisfaction & the learning & development process in the Greek tourism: A Qualitative Analysis, The 2020 International Academic Institute Book of Proceedings, p. 41-50
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Αρβανίτη, Ε. (2020) Συνεργασία ανάμεσα σε γονείς με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικούς σε Ειδικό Γυμνάσιο στην Αθήνα. Στο Γούσιας, Φ. (Επιμ.) Τα Πρακτικά του 7ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου, σσ. 278-283.
Βόγκλη, Σ. (2020) Συναισθηματική νοημοσύνη & ψυχική ανθεκτικότητα: επιρροές στην κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη. Στο Γούσιας, Φ. (Επιμ.) Τα Πρακτικά του 7ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός», Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου, σσ. 102-109.
Γεμελιάρη, Δ. & Κουτσουπίδου, Θ. (2020) Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης για την υιοθέτηση της προσέγγισης Reggίo ΕmiΙia στο ελληνικό νηπιαγωγείο. Στο Γούσιας, Φ. (Επιμ.) Τα Πρακτικά του 7ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός», σσ. 945-949.
Ζαχαρία, Κ. & Κουτσουπίδου, Θ. (2020) Οι απόψεις των Εκπαιδευτικών για την αξία της Φυσικής Αγωγής. Νέος Παιδαγωγός, 19, σσ. 438-442.
Τουρατζίδου, Κ. (2020) Οι αντιλήψεις έξι νηπιαγωγών σχετικά με την συμπερίληψη στο γενικό σχολείο. Νέος Παιδαγωγός, 18, σσ. 130-36.
Τουρατζίδου, Κ. & Λαρεντζάκη, Κ. (2020) Ο ρόλος των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής για την προαγωγή της συμπερίληψης στο νηπιαγωγείο. Σ.Κ.Ε.Ψ.Υ. Σύγχρονη Κοινωνία, Εκπαίδευση & Ψυχική Υγεία, 6, σσ. 34-43.
Σχολή Ψυχολογίας
Iliopoulou, T., & Louka, P. (2023). An interpretive phenomenological analysis of interdisciplinary collaboration in Mental Health. In M. Spiridakis & X. Oikonomou (eds.), Health and Society: Changing relationships and paths (pp. 407-426), Tsotras Publications.
Ganotis, A., Louka, P., & Pilafas, G. (2023). ‘Religion is the Opium of the People’: An FDA Analysis on the Construction of Religion by Young Greek Adults. International Journal of Research and Review, 10(12), 749–766. DOI: 10.52403/ijrr.20231275
Iliopoulou, T., Pilafas, G., & Louka, P. (2023). An Interpretative Phenomenological Analysis: Psychotherapists’ Lived Experience of Body-Subject. International Journal of Science and Healthcare Research, 8(4), 317–332. DOI: 10.52403/ijshr.20230445
Ganotis, A., Louka, P., Pilafas, G. (2023) Working Memory Impairment on Underage Students: A Critical Discussion of How It Interferes with Their Learning Procedure and Ways It Can Be Addressed. Galore International Journal of Applied Sciences and Humanities, 7(4), 52-61 DOI: 10.52403/gijash.20230407
Tsirimokos, G., Louka, P., Pilafas, G. (2023) Till Work Do us Part. An Investigation of Occupational Burnout, Familial Relationships, and Quality of Life. International Journal of Health Sciences and Research 13(12), 87-105 DOI: 10.52403/ijhsr.20231211
Papagiannopoulou, P., Athanasopoulos D., Agapaki, P., Klonaridou, C., Vagiakis, G., Stergiatos, S., Afendouli, P., Pilafas, G., Louka, P. (2023). A Study of the Effect of Phonological Loop Suppression on TMT-B Test Performance. International Journal of Research and Review 10(11), 416-426 DOI: 10.52403/ijrr.20231149
Vichou, M. D., Neila, A., Gavala, O., Kotidou, F. D., Pilafas, G., & Louka, P. (2023). The influence of canned laughter in the sense of humor of healthy Greek adults. A pilot study with debatable results. Health & Research Journal, 9(4), 201–204. DOI: 10.12681/healthresj.34139
Pilafas, G., Louka, P., & Lyrakos, G. (2023). What is Stress in Epilepsy? A Content Analysis and an open letter to the World Health Organization (WHO): Highly Time to Define Stress. Health & Research Journal, 9(4), 178–185. DOI: 10.12681/healthresj.23160
Ganotis, A., Thomas, G., Louka, P (2023). A critical discussion of how psychological and biological factors influence the development of anxiety disorders. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 6(2), 83-88. DOI: 10.26386/obrela.v6i2.269
Karvounopoulos, N., Afentouli, P., & Louka, P. (2023). Do eating behaviours (restraint, uncontrolled and emotional eating) and the general use of emotion regulation strategies (cognitive reappraisal and expressive suppression) predict state body dissatisfaction? Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 6(1), 25-31. DOI: 10.26386/obrela.v6i1.262
Tsirimokos, G., Ganotis, A., Ferhati, E., Xanthakou, E., Rapti, M., Afendouli, P., Louka, P. (2022) Just Sleep it off. The Effects of Sleep Quality and Trait Anxiety on Working Memory. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 5(4), 161-165 DOI: 10.26386/obrela.v5i4.244
Ademi, M., Afendouli, P., Louka, P. (2022) The Correlation between Perceived Stress, Emotional Intelligence and Decision Making: A Multiple Linear Regression Analysis. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 5(4), 149-160 DOI: 10.26386/obrela.v5i4.243
Karvounopoulos, N., Christatou, S., Karadima, V., Afentouli, P., & Louka, P. (2022). Can Emotional Music and Faces Influence our Worldview? A simultaneously Combined Bimodal Paradigm. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 5(3), 113-119 DOI: 10.26386/obrela.v5i3.238
Mamo, H.I., Iliopoulou, T., Louka, P., Ladas, V. (2022) Young Adults and the Psychotic Disorders: A systematic review of Randomized Clinical Trials (RCTs), investigating the efficacy of Cognitive-Behavioral Therapy and Acceptance and Commitment Therapy. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 5(1), 1-6 DOI: 10.26386/obrela.v5i1.216
Ladas, V., Mamo, C., I., Ioannou, C. & Louka, P. (2022) A critical discussion regarding the effectiveness of Virtual Reality interventions (VR-I) and Animal Assistant Therapy (ΑΑΤ) in youth with Autism Spectrum Conditions: scoping Randomized Clinical Trials. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 5(1), 7-17 DOI: 10.26386/obrela.v5i1.217
Mamo, H.I., Louka, P. (2022). The experience of emotional eating in individuals with insecure attachment style: An Interpretative Phenomenological Analysis (IPA) approach. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 5(1), 35-49 DOI: 10.26386/obrela.v5i1.219
Tsirides, A., Iliopoulou, T., Louka, P. (2021). Transference-Focused Psychotherapy vs. Dialectical Behaviour Therapy. A Review of the current RCT-based literature. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 4(2), pp. 91-104
Tsirimokos, G., Thomas, G., Louka, P. (2021). A Critical Discussion of the Development of Anxiety Disorders based on Biological and Psychological explanations. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 4(2), pp. 110-119
Ladas, V., Afendouli, P., Louka, P. (2021). Investigating the Effect of Memory Systems in Recall when Visual Extraneous Overloads Impair Working Memory. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 4(3), pp. 127-140
Gemeliaris, A., Kordali, M.O., Lymperatos, A., Apostolatou, E., Ivanovich, M., Ioannou, C., & Louka, P. (2021). Investigating the Effects of Social Comparison and Neuroticism on Social Anxiety in Greece. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 4(3), pp. 167-173
Ladas, V., Iliopoulou, T., Louka, P. (2021). A Critical discussion regarding the effectiveness of Cognitive Behavioural Therapy and Cogmet-Working Memory Training in youth with ADHD: scoping Randomized Clinical Trials. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 4(4), pp. 196-205
Ladas, V., Mamo, H.I., Mamidi, A., Mirasgendi, E., Korovesi, D., Afentouli, P. & Louka, P. (2020) The effect of interactive storytelling with emotionally charged and neutral word-quests in working memory: An experimental approach. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 3(4), 203-210
Apeiranthitou, V., Louka, P. (2020). A Cognitive Architecture founded on Dual-Process Theory predicts individuals’ potential for Rational or Experiential Style of Thinking. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 3(4), 211-228 DOI: 10.26386/obrela.v3i4.142
Bouki, M., Lamproukou, M., Poulaki, C., Louka, P. (2020). Working with Refugees and Asylum Seekers in Greece: The Experience of Greek NGOs’ Mental Health Workers. An Interpretative Phenomenological Analysis. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, 3(3), 182-190 DOI: 10.26386/obrela.v2i2.114
Afentouli, P., Apeiranthitou, V., Chatzinikolaou, M.D., Kallistantsis, C., Louka, P., Tsirides, A. (2019). Investigation of the interaction between cross-modal stimuli and item grouping and their potential effects on working memory. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health (DOI: 10.26386/obrela. 125)
Stamoulos, G. (2019). Can workplace psychosocial risk factors predict an employee’s decision to seek workplace counselling? Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health (DOI: 10.26386/obrela. 135)
Apeiranthitou V., Thomas G., Louka P., (2019) Gender dysphoria: A critical discussion of the understanding and treatment of gender dysphoria. Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health.
Σχολή Μηχανικών
Α. Σωτηρόπουλου, Θ. Μεταξωτός, Κ. Αυγουλάς, Sebastian-Ioan Todirica & Δρ. Ιωάννης Παπαντωνίου. Video/παρουσίαση με τίτλο: “Design and Prototyping of a Low-Cost Prosthetic Hand”. Οκτώβριος 2020. Διαθέσιμο στο: https://mcclass-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/t_metaxotos_mc-class_gr/Efze2HmYH9REgDqo3FMxzLIBtYZL4AhFSz4tYZ03_niZVA?e=81ep1C
Σχολή Επιστημών Αγωγής
Βόγκλη, Σ. & Τσερπέλη, Ε. (2020) Συναισθηματική νοημοσύνη & ψυχική ανθεκτικότητα: επιρροές στην κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη. Προφορική ανακοίνωση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός», Triaena Business Center, Αθήνα, 19-20 Σεπτεμβρίου.
Γεμελιάρη, Δ. & Κουτσουπίδου, Θ. (2020) Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης για την υιοθέτηση της προσέγγισης Reggίo ΕmiΙia στο ελληνικό νηπιαγωγείο. Ηλεκτρονική ανακοίνωση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός», Triaena Business Center, Αθήνα, 19-20 Σεπτεμβρίου.
Βλαχάβα, Χ. & Κουτσουπίδου, Θ. (2019) Οι απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την περιβαλλοντική αγωγή. Προφορική εισήγηση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός», Ίδρυμα Ευγενίδου, Αθήνα, 11-12 Μαΐου.
Δημητρόπουλος, Γ. (2019) Οι προκλήσεις της μειονοτικής εκπαίδευσης. Προφορική εισήγηση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός», Ίδρυμα Ευγενίδου, Αθήνα, 11-12 Μαΐου.
Σταμπολτζή, A., Βουλκίδου, E., και Τριανταφυλλάκη, Α. (2019) Ηθικά διλήμματα εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής: O ρόλος του ειδικού παιδαγωγού. Πρακτικά του Επιστημονικού Συνεδρίου της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. «Η Ηθική της Εργασίας». 2-3 Φεβρουαρίου 2019, Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.
Σχολή Επιστημών Υγείας & Αθλητισμού
Καζάντη Μ., Τσάρτσιου Ι., Σιούρας Α., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Επιδημιολογία και πρόληψη κακώσεων στο μπαλέτο. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Κασιάρας Γ., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Calisthenics- Επιδημιολογικά στοιχεία τραυματισμών και κακώσεων. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Μαυρομμάτη Α., Ματσίγκος Ε., Σιούρας Α., Μήτσιου Μ., (2018) Τραυματισμοί και πρόληψη στο Ολυμπιακό άθλημα της καλλιτεχνικής κολύμβησης. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Σακελλάρης Α., Ματσίγκος Ε., Σιούρας Α., Μήτσιου Μ., (2018) Επιδημιολογία των τραυματισμών σε αθλητές Άρσης Βαρών. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Στρογγύλης Χ., Σιούρας Α., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Επιδημιολογία και πρόληψη τραυματισμών στο άθλημα της χειροσφαίρισης. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Τσαρνέλας Α., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Συγκριτικά στοιχεία τραυματισμών μεταξύ ice και field hockey. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Τσούλφα Μ., Αθανασιάδου Α., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Ενόργανη γυμναστική και τραυματισμού-Σύγχρονα στοιχεία. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Χαράρα Ε., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Η επίδραση της μεθόδου Pilates σε ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Χαρίσης Ζ. , Σιούρας Α., Ματσίγκος Ε., Μήτσιου Μ., (2018) Επιδημιολογία, κατηγοριοποίηση και πρόληψη μυϊκών κακώσεων οπισθίων μηριαίων στο ποδόσφαιρο. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Ψωμιάδης Γ., Χριστοφόρου Ν., Σιούρας Α., (2018) Αστάθεια ωμικής ζώνης και φυσιοθεραπευτική αντιμετώπιση. 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητιατρικής με Διεθνή Συμμετοχή, Ιατρική της Άθλησης στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 30 Νοε – 2 Δεκ 2018
Σχολή Πληροφορικής
Pikrammenos I., Lampiris C., Tolis P., Perakis P., (2019) Emerging multi-functional, personalized secure environments, poster presentation in the 10th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications (IISA 2019),
15-17 July 2019, Patras, Greece.
Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Katsonis, N., Tsekouropoulos, G., Theocharis, D., & Katavelos, A. (2019). Advertising agency selection, customer retention and satisfaction factors: an exploratory research in the Greek advertising market. International Journal of Technology Marketing, 13(2), 125-142.”
[https://www.inderscience.com/info/inarticle.php?artid=102265]
Tsekouropoulos G., Theocharis D., (2019) Travel website characteristics and their impact on consumers’ intention to make purchases. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues. Iraklion Crete, Greece, 10-12 July.
Papaionannou E., Tsekouropoulos G., Theocharis D., (2019) The impact of influencer marketing on consumers’ responses towards food and beverage products. 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues. Iraklion Crete, Greece, 10-12 July.
Σχολή Ψυχολογίας
Rizou E., Giannouli V., (2019) An in depth investigation of the experience of trainee Integrative psychotherapists on Therapeutic Alliance in the light of their Attachment Style. International Conference Individual, family, society – contemporary challenges, third edition. October 9th, 10th, Bucharest, “Francisc I. Rainer” Anthropology Institute of the Romanian Academy.
[Η περίληψη αναμένεται να δημοσιευτεί στο online journal: Studii şi Cercetări de Antropologie (ISSN 2344-2824; ISSN-L 0039-3886)
[http://www.journalstudiesanthropology.ro/ro/acasa.html].
Tragantzopoulou P., Giannouli V. (2019) Body Image Disturbances and Eating Disorders in men and women: Exploring the experiences of therapists with different psychotherapeutic orientation. International Conference Individual, family, society – contemporary challenges, third edition. October 9th, 10th, Bucharest, “Francisc I. Rainer” Anthropology Institute of the Romanian Academy.
[Η περίληψη αναμένεται να δημοσιευτεί στο online journal: Studii şi Cercetări de Antropologie (ISSN 2344-2824; ISSN-L 0039-3886)
[http://www.journalstudiesanthropology.ro/ro/acasa.html]]
Το Student Excellence Conference (SEC) είναι μια ετήσια διεπιστημονική διοργάνωση, στην οποία οι φοιτητές προσκαλούνται να παρουσιάσουν τη δουλειά τους και να αποκτήσουν την εμπειρία συμμετοχής σε μια επιστημονική συνάντηση.
Το Συνέδριο είναι ανοιχτό στους φοιτητές του Mediterranean College και άλλων ιδιωτικών ή δημόσιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και περιλαμβάνει την παρουσίαση και συζήτηση επίκαιρων θεμάτων από όλα τα επιστημονικά πεδία που εκπροσωπούνται στο Κολλέγιο.
Δες ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για το Student Excellence Conference.