MA Education (Special Educational Needs & Disabilities)

diploma-icon

University of Derby

 

world29

Αγγλική 

 

calendar137

Οκτώβριο 

 

wall21

3 έτη

 

  • Το University of Derby κατέχει την 1η θέση στην Ελλάδα σε σπουδές Εκπαίδευσης (μεταξύ των Βρετανικών Πανεπιστημίων που εκπροσωπούνται στη χώρα μας) και τη 21η θέση μεταξύ όλων των Βρετανικών Πανεπιστημίων
  • Επαγγελματικά ισοδύναμο με Master AEI (δεκτό στο ΑΣΕΠ)
  • Διδασκαλία προσαρμοσμένη σε επαγγελματίες (1-2 Σάββατα το μήνα, ηλεκτρονική τάξη, γραπτές εργασίες)
  • Πρακτική εκπαίδευση σε αξιολόγηση & παρέμβαση στις μαθησιακές δυσκολίες
  • Περιεχόμενο που προσαρμόζεται στα επαγγελματικά ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων
  • Έντονα διαδραστική & βιωματική διδασκαλία με συμμετέχοντες - επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους στην Εκπαίδευση
  • Συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας και την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Δυσλεξίας
  • Ειδικές επιδοτήσεις διδάκτρων για Εκπαιδευτικούς
  • Αποκλειστική συνεργασία με το εκπαιδευτικό κέντρο INTERNATIONAL MONTESSORI CENTER στην Perugia της Ιταλίας (εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ιταλία με συμμετοχή των φοιτητών μας σε σεμινάρια για την Μοντεσσοριανή μέθοδο και απόκτηση certificate, συμμετοχή φοιτητών στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ (ανταλλαγή φοιτητών))
  • Μέλος της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής (ΟΜΕΡ): δωρεάν παρακολούθηση εξειδικευμένων σεμιναρίων για όλους τους φοιτητές μας.

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους εργάζονται ήδη στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και σε απόφοιτους τμημάτων κοινωνικών επιστημών και στοχεύει να προσφέρει εξειδικευμένη γνώση πάνω σε σύγχρονα παιδαγωγικά θέματα και ειδικότερα στον τομέα της Ειδικής Αγωγής – Μαθησιακών Δυσκολιών, προσφέροντας παράλληλα έναν αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Η ευέλικτη δομή του σε συνδυασμό με τον τρόπο διεξαγωγής των μαθημάτων (block delivery), καθιστούν το MA Education ιδανική επιλογή για εργαζόμενους, τόσο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όσο και στην περιφέρεια.

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

  • Σε εργαζόμενους παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, ψυχολόγους, συμβούλους
  • Σε απόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ, Κολεγίων και Πανεπιστημίων της αλλοδαπής ανεξαρτήτως ειδικότητας, οι οποίοι θέλουν να σταδιοδρομήσουν στο χώρο της εκπαίδευσης
  • Σε μη πτυχιούχους, κατόχους πιστοποιητικών επαγγελματικής εξειδίκευσης (ΙΕΚ ή HND ή αντίστοιχο) και σημαντική εργασιακή εμπειρία στην εκπαίδευση

Δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Αντίγραφο τελευταίου τίτλου σπουδών (επικυρωμένο) *
  • Βιογραφικό σημείωμα (στα αγγλικά)
  • Συστατικές επιστολές (2)
  • Καλή γνώση Αγγλικών (επίπεδο IELTS 6.5 ή αντίστοιχο) **
  • Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
  • Φωτογραφίες (4)
  • Αντίγραφο ταυτότητας/ διαβατηρίου (επικυρωμένο)
  • Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου

*Υποψήφιοι που δε διαθέτουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών ενθαρρύνονται να κάνουν αίτηση στο πρόγραμμα. Παράγοντες όπως, κατοχή επαγγελματικών πιστοποιήσεων, αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκπαίδευση και ένδειξη δέσμευσης για πανεπιστημιακές σπουδές (υποβολή ακαδημαϊκού δοκιμίου) συντελούν στην αποδοχή μη πτυχιούχων στο MΑ.

**Υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα και επιθυμούν να παρακολουθήσουν το αγγλόφωνο πρόγραμμα, μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).

Το πρόγραμμα αποτελείται από έξι μαθήματα των 20 διδακτικών μονάδων (credits), εκ των οποίων τέσσερα είναι μαθήματα κορμού και δύο μαθήματα εξειδίκευσης. Επιπλέον, για την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου απαιτείται η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας σε θέμα άρρηκτα συνδεδεμένο με τα εργασιακά ενδιαφέροντα του φοιτητή. Το περιεχόμενο του προγράμματος είναι πρακτικό και ευέλικτο, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω την επαγγελματική εξειδίκευση των συμμετεχόντων αλλά και να συνδυάσει τις ακαδημαϊκές και ερευνητικές γνώσεις με τις ήδη υπάρχουσες εμπειρίες και ενδιαφέροντα των φοιτητών από τον εργασιακό χώρο. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με τον αριθμό των credits που θα συλλέξουν, να εξέλθουν από το πρόγραμμα αποκτώντας ενδιάμεσους τίτλους σπουδών, όπως Certificate of Achievement, University Certificate in Education, Postgraduate Certificate ή Postgraduate Diploma.

Μέσα από τα μαθήματα οι συμμετέχοντες θα εφοδιαστούν με ενδιαφέρουσες ιδέες και τροφή για σκέψη σχετικά με την παιδαγωγική τους προσέγγιση και πρακτική και θα ανακαλύψουν ευκαιρίες βελτίωσης του τρόπου που διδάσκουν στους μαθητές τους. Το γεγονός ότι το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από το Teacher Development Agency (TDA 2008-11) και έχει αξιολογηθεί εξαιρετικά θετικά από το Ofsted (Office for Standards in Education) της Μ. Βρετανίας, εγγυάται την υψηλή ποιότητα εκπαίδευσης που θα λάβουν οι συμμετέχοντες.

ΕΠΙΠΕΔΟ

PG CERTIFICATE

PG DIPLOMA

MASTER’S

Μαθήματα

Studying at Master’s Level

Special Educational Needs and Disabilities: Current Issues and Concerns

Independent Studies

Specific Learning Difficulties

Foundation of Emotional Education

Developing the Skills of the Specialist Practicioner

Evidence Based Practice

lekka

Ελένη Λέκκα

Η Έλενα Λέκκα είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MSc) από το Institute of Education (University of London). Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, με έμφαση στον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης (Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β' Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών). Έχει αποκτήσει την κλινική της εμπειρία δουλεύοντας με παιδιά και εφήβους σε ατομικό και ομαδικό πλαίσιο. Στο παρελθόν εργάστηκε εθελοντικά σε ιδιωτικό σχολείο και κέντρο δημιουργικής έκφρασης παιδιών μέσω της τέχνης. Την παρούσα περίοδο εργάζεται ως ψυχολόγος σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και είναι μέλος διεπιστημονικής επιτροπής για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. Συνεργάζεται με μη κυβερνητική οργάνωση για την υποστήριξη καρκινοπαθών και των οικογενειών τους συμμετέχοντας σε ερευνητικές δραστηριότητες που αφορούν τις ομάδες των ανασφάλιστων ογκολογικών ασθενών. Επιπλέον, είναι καθηγήτρια στα προπτυχιακά προγράμματα της σχολής Ψυχολογίας και της σχολής Εκπαίδευσης (HND & Bachelor) του Mediterranean College.

 

triantafyllaki

Δρ. Αγγελική Τριανταφυλλάκη

H Δρ. Αγγελική Τριανταφυλλάκη είναι ερευνήτρια κοινωνικών επιστημών και παιδαγωγός, με έδρα την Αθήνα. To 2001 αποφοιτά από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ειδικεύεται στην Εκπαιδευτική Θεωρία και Πράξη, ενώ ολοκληρώνει ένα ευρύ φάσμα σεμιναρίων σχετικά με την παιδική ψυχολογία, την οικογενειακή υγεία, καθώς και την ειδική εκπαίδευση, πραγματοποιώντας πρακτικές στην ειδική αγωγή στην Αθήνα. Το 2002 αποκτά MPhil στην Ψυχολογία της Εκπαίδευσης (University of Cambridge) και συγκεκριμένα στις θεωρίες του άγχους, ενώ το 2008 ολοκληρώνει διδακτορική διατριβή (PhD Education) στο ίδιο Πανεπιστήμιο, μελετώντας την επαγγελματική ανάπτυξη και την ταυτότητα των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους χώρους εργασίας τους. Έχει λάβει μέρος σε διεθνή και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και έχει διεξάγει μεταδιδακτορική έρευνα (IKY, British Academy) με θέμα την επαγγελματική ανάπτυξη καθηγητών, την καλλιτεχνική εκπαίδευση, τη δημιουργικότητα και τις νέες τεχνολογίες, τη μεθοδολογία έρευνας και την μάθηση και διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

lamproukou

Δρ. Μαρκέλλα Λαμπρούκου

Η Δρ. Μαρκέλλα Λαμπρούκου κατέχει διδακτορικό στη Συμβουλευτική Ψυχολογία από το Regent's University. Έχει δίπλωμα στη Κλινική 'Υπνωση (HUUK), στη Συμβουλευτική Ψυχολογία (City University) και είναι απόφοιτος Ψυχολογία με Master στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία και Bachelor από το Surrey University . Τα τελευταία 8 χρόνια έχει διδάξει σε σεμινάρια σε πανεπιστήμια της Ελλάδος και της Αγγλίας και έχει πάρει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα. Έχει, επίσης, εργαστεί σε διάφορα πλαίσια, όπως σχολεία και νοσοκομεία, ως ψυχολόγος παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε ανθρώπους διαφόρων ηλικιών. Σήμερα, εργάζεται ιδιωτικά παρέχοντας συμβουλευτική και εποπτεία και είναι ενεργή ερευνήτρια. Είναι επίτιμο μέλλος (Chartered Counselling Psychologist) του Health and Care Professions Council και διδάσκει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα Ψυχολογίας στο Mediterranean College.

 

charitou

Δρ. Σοφία Χαρίτου

Η Δρ. Σοφία Χαρίτου είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών (Πανεπιστήμιο Αθηνών), κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ειδική Αγωγή από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στην κατεύθυνση της Προσαρμοσμένης Κινητικής Αγωγής από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Έχει δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα στο χώρο της ατομικής παρέμβασης σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (νοητικές αναπηρίες, αυτισμό, δυσλεξία κ.α.). Είναι επιστημονικός συνεργάτης στο Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών και Κινητικών Διαταραχών. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών προγραμμάτων σχετικά με την μαθησιακή και κινητική αξιολόγηση ειδικών πληθυσμών, στην αξιολόγηση δομών ειδικής αγωγής, στην κινητική ανάπτυξη βρεφών και παιδιών για ανίχνευση κινητικών διαταραχών. Έχει υπάρξει επιμορφώτρια ενηλίκων και εκπαιδευτικών σε θέματα ειδικής αγωγής. Έχει λάβει μέρος σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ενώ έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή περιοδικά. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: γνωστική και κινητική ανάπτυξη, ανίχνευση κινητικών διαταραχών σε βρέφη, αναπτυξιακές διαταραχές (νοητικές αναπηρίες, διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, αναπτυξιακή διαταραχή του κινητικού συντονισμού, σύνδρομο υπερκινητικότητας και διάσπασης προσοχής, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες).

Γιατί επιλέγω μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή στο Mediterranean College.

Γιατί:

  • Το University of Derby, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη του Guardian (2015), βρίσκεται στην 21η θέση μεταξύ όλων των Βρετανικών Πανεπιστημίων στις επιστήμες της Εκπαίδευσης, ενώ κατέχει την 1η θέση στην Ελλάδα μεταξύ των Βρετανικών Πανεπιστημίων που εκπροσωπούνται στη χώρα μας στον τομέα αυτό.
  • Όλα τα προγράμματα της Σχολής Εκπαίδευσης του University of Derby αξιολογήθηκαν τον Ιούλιο του 2012 από το Ofsted (Office for Standards in Education), τον ανώτατο ανεξάρτητο φορέα αξιολόγησης προγραμμάτων σπουδών Εκπαίδευσης στη Μ. Βρετανία, απ' όπου έλαβαν βαθμολογία 'outstanding', την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία που μπορεί να δοθεί σε οργανισμό.
  • Τα μαθήματα του προγράμματος MA έχουν εγκριθεί από το Teacher Development Agency (TDA 2008-11) της Μ. Βρετανίας, γεγονός που εγγυάται ότι το περιεχόμενό τους είναι απόλυτα επίκαιρο.
  • Στο πρόγραμμα συμμετέχουν κατά κανόνα επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους στην Εκπαίδευση, οι οποίοι μοιράζονται τις διαφορετικές τους εμπειρίες και ενισχύουν τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης του κάθε φοιτητή χωριστά.
  • Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά ευέλικτο, τόσο στον τρόπο διεξαγωγής του (ένα Σαββατοκύριακο το μήνα), όσο και στην ικανότητά του να προσαρμόζεται στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και στις επαγγελματικές επιδιώξεις του κάθε συμμετέχοντα (μέσω επιλογής θεμάτων εργασιών και πτυχιακής από τον πραγματικό χώρο εργασίας του φοιτητή).
  • Οι συμμετέχοντες μπορούν να εξέλθουν σε οποιοδήποτε σημείο του προγράμματος ή να παρακολουθήσουν μεμονωμένες ενότητες και να λάβουν ενδιάμεσους τίτλους από το Πανεπιστήμιο (University Certificate of Achievement, Postgraduate Certificate ή Postgraduate Diploma), ανάλογα με τα credits που θα έχουν συλλέξει.
  • Το πρόγραμμα δεν περιέχει γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές αξιολογούνται με γραπτές εργασίες, παρουσιάσεις και portfolios.
  • Οι καθηγητές του προγράμματος είναι πιστοποιημένοι (accredited lecturers) του University of Derby για κάθε μάθημα που διδάσκουν καθώς και εγγεγραμμένοι στο μητρώο διδασκόντων Κολλεγίων του Υπουργείου Παιδείας. Το Mediterranean College σε συνεργασία με το University of Derby εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής, αξιολόγησης και συνεχούς εκπαίδευσης των καθηγητών του, ώστε οι φοιτητές να λαμβάνουν άριστη ακαδημαϊκή εκπαίδευση, ατομική υποστήριξη και ενίσχυση των κοινωνικών & επαγγελματικών τους δεξιοτήτων μέσα από το πρόγραμμα.
  • Η Σχολή Εκπαίδευσης του Mediterranean College συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας και την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Δυσλεξίας για να προάγει ευκαιρίες ενημέρωσης, διεξαγωγής έρευνας και μετεκπαίδευσης στους φοιτητές μας.
  • H Σχολή Εκπαίδευσης προσφέρει στους φοιτητές άρτιες υποδομές (εργαστήριο παιδαγωγικών, βιβλιοθήκη, ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης), διατηρεί ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων φορέων (παιδικοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, σχολεία, συμβουλευτικά κέντρα) και διοργανώνει κάθε χρόνο πλήθος εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (ημερίδες, βιωματικά σεμινάρια και εργαστήρια, εκθέσεις φοιτητών, κ.α.).
  • Οι φοιτητές της Σχολής Εκπαίδευσης του Mediterranean College συμμετέχουν ενεργά στις δράσεις του MC Employability Scheme, του ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης της απασχολησιμότητας του Mediterranean College.

Οι απόφοιτοι του προγράμματος, ως κάτοχοι αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού διπλώματος ισότιμου των ΑΕΙ/ΤΕΙ, μπορούν να έχουν τα επαγγελματικά οφέλη που απορρέουν από τον τίτλο σπουδών τους, εφόσον κάνουν τις διαδικασίες αναγνώρισης που απαιτούν οι ελληνικές αρχές.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αναγνώριση σπουδών.

Οι κάτοχοι του MA Education (Special Needs) μπορούν να εργαστούν:

  • σε σχολεία
  • σε ειδικά σχολεία
  • σε πανεπιστήμια
  • σε νηπιαγωγεία
  • σε παιδικούς σταθμούς
  • σε κέντρα ειδικής αγωγής
  • σε συμβουλευτικά κέντρα και σταθμούς
  • σε ΜΚΟ
  • σε κυβερνητικούς φορείς

Εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές για την απόκτηση MPhil ή διδακτορικού EdD ή PhD.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ & ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ MEDITERRANEAN COLLEGE.

 Ένας εξειδικευμένος σύμβουλος εκπαίδευσης βρίσκεται στη διάθεσή σας.

Photo Gallery

Συνεργασίες

 

Περιγραφή

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους εργάζονται ήδη στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και σε απόφοιτους τμημάτων κοινωνικών επιστημών και στοχεύει να προσφέρει εξειδικευμένη γνώση πάνω σε σύγχρονα παιδαγωγικά θέματα και ειδικότερα στον τομέα της Ειδικής Αγωγής – Μαθησιακών Δυσκολιών, προσφέροντας παράλληλα έναν αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Η ευέλικτη δομή του σε συνδυασμό με τον τρόπο διεξαγωγής των μαθημάτων (block delivery), καθιστούν το MA Education ιδανική επιλογή για εργαζόμενους, τόσο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όσο και στην περιφέρεια.

 

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

  • Σε εργαζόμενους παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, ψυχολόγους, συμβούλους
  • Σε απόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ, Κολεγίων και Πανεπιστημίων της αλλοδαπής ανεξαρτήτως ειδικότητας, οι οποίοι θέλουν να σταδιοδρομήσουν στο χώρο της εκπαίδευσης
  • Σε μη πτυχιούχους, κατόχους πιστοποιητικών επαγγελματικής εξειδίκευσης (ΙΕΚ ή HND ή αντίστοιχο) και σημαντική εργασιακή εμπειρία στην εκπαίδευση

Δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Αντίγραφο τελευταίου τίτλου σπουδών (επικυρωμένο) *
  • Βιογραφικό σημείωμα (στα αγγλικά)
  • Συστατικές επιστολές (2)
  • Καλή γνώση Αγγλικών (επίπεδο IELTS 6.5 ή αντίστοιχο) **
  • Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
  • Φωτογραφίες (4)
  • Αντίγραφο ταυτότητας/ διαβατηρίου (επικυρωμένο)
  • Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου

*Υποψήφιοι που δε διαθέτουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών ενθαρρύνονται να κάνουν αίτηση στο πρόγραμμα. Παράγοντες όπως, κατοχή επαγγελματικών πιστοποιήσεων, αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκπαίδευση και ένδειξη δέσμευσης για πανεπιστημιακές σπουδές (υποβολή ακαδημαϊκού δοκιμίου) συντελούν στην αποδοχή μη πτυχιούχων στο MΑ.

**Υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα και επιθυμούν να παρακολουθήσουν το αγγλόφωνο πρόγραμμα, μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).

 

Δομή & Περιεχόμενο

Το πρόγραμμα αποτελείται από έξι μαθήματα των 20 διδακτικών μονάδων (credits), εκ των οποίων τέσσερα είναι μαθήματα κορμού και δύο μαθήματα εξειδίκευσης. Επιπλέον, για την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου απαιτείται η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας σε θέμα άρρηκτα συνδεδεμένο με τα εργασιακά ενδιαφέροντα του φοιτητή. Το περιεχόμενο του προγράμματος είναι πρακτικό και ευέλικτο, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω την επαγγελματική εξειδίκευση των συμμετεχόντων αλλά και να συνδυάσει τις ακαδημαϊκές και ερευνητικές γνώσεις με τις ήδη υπάρχουσες εμπειρίες και ενδιαφέροντα των φοιτητών από τον εργασιακό χώρο. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με τον αριθμό των credits που θα συλλέξουν, να εξέλθουν από το πρόγραμμα αποκτώντας ενδιάμεσους τίτλους σπουδών, όπως Certificate of Achievement, University Certificate in Education, Postgraduate Certificate ή Postgraduate Diploma.

Μέσα από τα μαθήματα οι συμμετέχοντες θα εφοδιαστούν με ενδιαφέρουσες ιδέες και τροφή για σκέψη σχετικά με την παιδαγωγική τους προσέγγιση και πρακτική και θα ανακαλύψουν ευκαιρίες βελτίωσης του τρόπου που διδάσκουν στους μαθητές τους. Το γεγονός ότι το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από το Teacher Development Agency (TDA 2008-11) και έχει αξιολογηθεί εξαιρετικά θετικά από το Ofsted (Office for Standards in Education) της Μ. Βρετανίας, εγγυάται την υψηλή ποιότητα εκπαίδευσης που θα λάβουν οι συμμετέχοντες.

ΕΠΙΠΕΔΟ

PG CERTIFICATE

PG DIPLOMA

MASTER’S

Μαθήματα

Studying at Master’s Level

Special Educational Needs and Disabilities: Current Issues and Concerns

Independent Studies

Specific Learning Difficulties

Foundation of Emotional Education

Developing the Skills of the Specialist Practicioner

Evidence Based Practice

 

Καθηγητές

tafiadis-intro

Διονύσιος Ταφιάδης

Ο Διονύσιος Ταφιάδης είναι κάτοχος πτυχίου του ΤΕΙ Πατρών στο τμήμα της Λογοθεραπείας και Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Λογοθεραπεία (MSc) από το ΤΕΙ Ηπείρου και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Συνεχίζοντας την ακαδημαϊκή του πορεία, είναι υποψήφιος Διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται επί σειρά ετών ως διδάσκων στο ΤΕΙ Ηπείρου, τμήμα Λογοθεραπείας και ιδιωτικά ως Λογοθεραπευτής. Έχει λάβει μέρος σε πολλά ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ενώ έχει δημοσιεύει άρθρα σε ελληνικά

 

lekkaΕλένη Λέκκα

Η Έλενα Λέκκα είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MSc) από το Institute of Education (University of London). Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα επιμορφωτικά σεμινάρια κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, με έμφαση στον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης (Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β' Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών). Έχει αποκτήσει την κλινική της εμπειρία δουλεύοντας με παιδιά και εφήβους σε ατομικό και ομαδικό πλαίσιο. Στο παρελθόν εργάστηκε εθελοντικά σε ιδιωτικό σχολείο και κέντρο δημιουργικής έκφρασης παιδιών μέσω της τέχνης. Την παρούσα περίοδο εργάζεται ως ψυχολόγος σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και είναι μέλος διεπιστημονικής επιτροπής για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. Συνεργάζεται με μη κυβερνητική οργάνωση για την υποστήριξη καρκινοπαθών και των οικογενειών τους συμμετέχοντας σε ερευνητικές δραστηριότητες που αφορούν τις ομάδες των ανασφάλιστων ογκολογικών ασθενών. Επιπλέον, είναι καθηγήτρια στα προπτυχιακά προγράμματα της σχολής Ψυχολογίας και της σχολής Εκπαίδευσης (HND & Bachelor) του Mediterranean College.

rozou-introΒαρβάρα Ρόζου

Η Βαρβάρα Ρόζου είναι κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ και Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ. Είναι επίσης κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση, στην Ηθική Φιλοσοφία και Υποψήφια Διδάκτωρ (PhD candidate) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια στην Επαγγελματική Συμβουλευτική (Κ.Ε.Α.Ε.Σ.), του Τομέα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει δουλέψει σε συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη για μέλη και οικογένειες παιδιών με αναπηρία. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ακαδημαϊκά και επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: εξελικτική ψυχολογία, γνωστική ψυχολογία, διαπολιτισμική εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, περιβαλλοντική ηθική, βιοηθική, εργασιακή ηθική.

stamouΠαγώνα Στάμου

Η Νόνικα Στάμου είναι κάτοχος Πτυχίου Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΤΕΑΠΗ (Πανεπιστήμιο Αθηνών), κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα με κατεύθυνση τις Κοινωνικές Διακρίσεις του ΤΕΑΠΗ (Πανεπιστήμιο Αθηνών) σε συνεργασία με το Institute of Education (University of London) και εκπονεί Διδακτορική Διατριβή στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης στο ΤΕΑΠΗ (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Στο παρελθόν εργάστηκε σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο καθώς και σε ερευνητικό πρόγραμμα του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Τα τελευταία έτη εργάζεται σε δημόσια νηπιαγωγεία της Αττικής και εκπονεί σειρά προγραμμάτων που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση. Έχει ενταχθεί στο Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων του ΕΚΕΠΙΣ και του ΙΔΕΚΕ. Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική στην Προσχολική Ηλικία, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Εκπαίδευση και Κοινωνικές Διακρίσεις, Μεθοδολογία Έρευνας.

 

Οφέλη

Γιατί επιλέγω μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή στο Mediterranean College.

Γιατί:

  • Το University of Derby, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη του Guardian (2015), βρίσκεται στην 21η θέση μεταξύ όλων των Βρετανικών Πανεπιστημίων στις επιστήμες της Εκπαίδευσης, ενώ κατέχει την 1η θέση στην Ελλάδα μεταξύ των Βρετανικών Πανεπιστημίων που εκπροσωπούνται στη χώρα μας στον τομέα αυτό.
  • Όλα τα προγράμματα της Σχολής Εκπαίδευσης του University of Derby αξιολογήθηκαν τον Ιούλιο του 2012 από το Ofsted (Office for Standards in Education), τον ανώτατο ανεξάρτητο φορέα αξιολόγησης προγραμμάτων σπουδών Εκπαίδευσης στη Μ. Βρετανία, απ' όπου έλαβαν βαθμολογία 'outstanding', την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία που μπορεί να δοθεί σε οργανισμό.
  • Τα μαθήματα του προγράμματος MA έχουν εγκριθεί από το Teacher Development Agency (TDA 2008-11) της Μ. Βρετανίας, γεγονός που εγγυάται ότι το περιεχόμενό τους είναι απόλυτα επίκαιρο.
  • Στο πρόγραμμα συμμετέχουν κατά κανόνα επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους στην Εκπαίδευση, οι οποίοι μοιράζονται τις διαφορετικές τους εμπειρίες και ενισχύουν τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης του κάθε φοιτητή χωριστά.
  • Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά ευέλικτο, τόσο στον τρόπο διεξαγωγής του (ένα Σαββατοκύριακο το μήνα), όσο και στην ικανότητά του να προσαρμόζεται στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και στις επαγγελματικές επιδιώξεις του κάθε συμμετέχοντα (μέσω επιλογής θεμάτων εργασιών και πτυχιακής από τον πραγματικό χώρο εργασίας του φοιτητή).
  • Οι συμμετέχοντες μπορούν να εξέλθουν σε οποιοδήποτε σημείο του προγράμματος ή να παρακολουθήσουν μεμονωμένες ενότητες και να λάβουν ενδιάμεσους τίτλους από το Πανεπιστήμιο (University Certificate of Achievement, Postgraduate Certificate ή Postgraduate Diploma), ανάλογα με τα credits που θα έχουν συλλέξει.
  • Το πρόγραμμα δεν περιέχει γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές αξιολογούνται με γραπτές εργασίες, παρουσιάσεις και portfolios.
  • Οι καθηγητές του προγράμματος είναι πιστοποιημένοι (accredited lecturers) του University of Derby για κάθε μάθημα που διδάσκουν καθώς και εγγεγραμμένοι στο μητρώο διδασκόντων Κολλεγίων του Υπουργείου Παιδείας. Το Mediterranean College σε συνεργασία με το University of Derby εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής, αξιολόγησης και συνεχούς εκπαίδευσης των καθηγητών του, ώστε οι φοιτητές να λαμβάνουν άριστη ακαδημαϊκή εκπαίδευση, ατομική υποστήριξη και ενίσχυση των κοινωνικών & επαγγελματικών τους δεξιοτήτων μέσα από το πρόγραμμα.
  • Η Σχολή Εκπαίδευσης του Mediterranean College συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας και την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Δυσλεξίας για να προάγει ευκαιρίες ενημέρωσης, διεξαγωγής έρευνας και μετεκπαίδευσης στους φοιτητές μας.
  • H Σχολή Εκπαίδευσης προσφέρει στους φοιτητές άρτιες υποδομές (εργαστήριο παιδαγωγικών, βιβλιοθήκη, ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης), διατηρεί ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων φορέων (παιδικοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, σχολεία, συμβουλευτικά κέντρα) και διοργανώνει κάθε χρόνο πλήθος εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (ημερίδες, βιωματικά σεμινάρια και εργαστήρια, εκθέσεις φοιτητών, κ.α.).
  • Οι φοιτητές της Σχολής Εκπαίδευσης του Mediterranean College συμμετέχουν ενεργά στις δράσεις του MC Employability Scheme, του ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης της απασχολησιμότητας του Mediterranean College.

 

Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος, ως κάτοχοι αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού διπλώματος ισότιμου των ΑΕΙ/ΤΕΙ, μπορούν να έχουν τα επαγγελματικά οφέλη που απορρέουν από τον τίτλο σπουδών τους, εφόσον κάνουν τις διαδικασίες αναγνώρισης που απαιτούν οι ελληνικές αρχές.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αναγνώριση σπουδών.

Οι κάτοχοι του MA Education (Special Needs) μπορούν να εργαστούν:

  • σε σχολεία
  • σε ειδικά σχολεία
  • σε πανεπιστήμια
  • σε νηπιαγωγεία
  • σε παιδικούς σταθμούς
  • σε κέντρα ειδικής αγωγής
  • σε συμβουλευτικά κέντρα και σταθμούς
  • σε ΜΚΟ
  • σε κυβερνητικούς φορείς

Εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές για την απόκτηση MPhil ή διδακτορικού EdD ή PhD.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

100%

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

82%

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
 

6:1

ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ / ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

60

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ & ΦΟΡΕΙΣ
TOP Title of the document