
Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων
- BA (Hons) Business Management
- BA (Hons) Business Management (Finance)
- BA (Hons) Business Management (Marketing)
ΜSc Marketing Management
- Το μοναδικό μεταπτυχιακό στην Ελλάδα που επικεντρώνεται στη Διοίκηση του Marketing, προσδίδοντας στους φοιτητές μια στρατηγική θεώρηση του Marketing.
- Αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό από το University of Derby, TOP-10 Βρετανικό Πανεπιστήμιο για σπουδές Marketing (Guardian University Guide 2020).
- Μεταπτυχιακό που διαθέτει πρόσφατα ανανεωμένο περιεχόμενο με έμφαση μαθήματα δημιουργικότητας, digital media και διεθνούς επιχειρηματικότητας.
- Ολοκληρωμένη υποστήριξη μεταπτυχιακών φοιτητών (ηλεκτρονική τάξη, ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, σεμινάρια, ατομική υποστήριξη)
Marketing Management


Πληροφορίες Προγράμματος
Το MSc in Marketing Management έχει σχεδιαστεί από το Πανεπιστήμιο του Derby σε συνεργασία με ηγέτιδες εταιρίες, με στόχο να ενισχύει τις διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες των συμμετεχόντων και να τους προσφέρει ακριβώς αυτό που ζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από τα στελέχη marketing. Το περιεχόμενο του ανανεώνεται συνεχώς και περιλαμβάνει σύγχρονα μαθήματα, που δίνουν έμφαση στο διεθνή και πολυπολιτισμικό χαρακτήρα του marketing, στη νέα ψηφιακή εποχή και στο ‘νέου τύπου’ καταναλωτή, στην εταιρική κοινωνική ευθύνη και στην ανάπτυξη επιτυχημένων υπηρεσιών.
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο ώστε οι συμμετέχοντες να εμβαθύνουν στις βασικές αρχές του marketing και να τις εφαρμόζουν σε ρεαλιστικά – προσομοιωμένα – επιχειρηματικά πλαίσια. Οι φοιτητές μαθαίνουν πώς να καταστρώνουν και να εφαρμόζουν στρατηγικά σχέδια marketing και να διαχειρίζονται επώνυμα προϊόντα (brands). Η έμφαση που δίνει το πρόγραμμα στη δημιουργικότητα τους επιτρέπει, επίσης, να αντιλαμβάνονται τις σύγχρονες επικοινωνιακές προκλήσεις και να τις προσεγγίζουν με καινοτόμο ματιά. Παράλληλα, όλα τα μαθήματα έχουν διεθνή προσανατολισμό, ώστε να βοηθούν τους συμμετέχοντες να αντιλαμβάνονται το παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον. Βασικό χαρακτηριστικό και σημείο διαφοροποίησης του συγκεκριμένου προγράμματος από άλλα μεταπτυχιακά στο Marketing είναι ότι, ξεπερνά το λειτουργικό (functional) επίπεδο εφαρμογής του Marketing και οδηγεί τους φοιτητές να σκέπτονται σε στρατηγικό (strategic) επίπεδο.
Το MSc in Marketing Management είναι ιδανικό για όσους έχουν πρόσφατα αποκτήσει πρώτο πανεπιστημιακό πτυχίο ή αντίστοιχο τίτλο σπουδών σε ειδικότητα Διοίκησης Επιχειρήσεων ή συγγενική, και επιθυμούν να εξειδικευτούν στο Marketing. Πτυχιούχοι άλλων ειδικοτήτων μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, με στόχο να αλλάξουν ή να διευρύνουν τις επαγγελματικές προοπτικές τους. Επιπλέον, το πρόγραμμα αποτελεί άριστη επιλογή για όλους όσους εργάζονται ήδη στον τομέα του Marketing και επιθυμούν να αποκτήσουν ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο αντικείμενο, με στόχο να πιστοποιήσουν τις εμπειρικές τους γνώσεις.
Δικαιολογητικά εγγραφής:
- Αντίγραφο τελευταίου τίτλου σπουδών
- Βιογραφικό σημείωμα (στα αγγλικά)
- Συστατικές επιστολές (2)
- Καλή γνώση Αγγλικών (επίπεδο IELTS 6.5 ή αντίστοιχο επίπεδο Β2) *
- Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
- Φωτογραφίες (2)
- Αντίγραφο ταυτότητας/ διαβατηρίου
* Υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).
Το MSc Marketing Management περιλαμβάνει 6 μαθήματα των 20 διδακτικών μονάδων (credits) και μία διπλωματική εργασία 60 credits.
Στη διάρκεια του προγράμματος τονίζεται η σημασία της παγκοσμιοποίησης στην συμπεριφορά του καταναλωτή, οι επικοινωνίες στο marketing, το branding και η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Η δομή του προγράμματος είναι τέτοια, ώστε οι φοιτητές να κατανοούν τι ακριβώς είναι το marketing και πώς αυτό εφαρμόζεται στον πραγματικό κόσμο και να μην μαθαίνουν απλώς θεωρίες. Το περιεχόμενό του προγράμματος είναι πρακτικό και εφαρμοσμένο σε πραγματικές επιχειρήσεις, μέσω case studies, εκπαιδευτικών επισκέψεων, διαλέξεων από επισκέπτες εισηγητές, mini projects και εργασιών.
Το πρώτο στάδιο του προγράμματος (PG Certificate) εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του Marketing. Στο επίπεδο του PG Diploma επικεντρώνονται σε έννοιες δημιουργίας και διαχείρισης επωνυμίας και εφαρμογής στρατηγικών πλάνων marketing, έννοιες οι οποίες αναλύονται από τη στρατηγική τους σκοπιά εντός τους διεθνούς επιχειρησιακού περιβάλλοντος. Στο επίπεδο του Master, οι φοιτητές ‘χτίζουν’ πάνω σε ότι έχουν διδαχθεί στα προηγούμενα στάδια και εστιάζουν σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα marketing ή κλάδο του ενδιαφέροντός τους, μέσω της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας.
Περιεχόμενο
Έτος 1 |
Έτος 2 |
||
Εξάμηνο 1 |
Εξάμηνο 2 |
Εξάμηνο 3 |
Εξάμηνο 4 |
Marketing Communications
|
Brand Management
|
Digital Marketing Strategy
|
Contemporary Marketing Challenges
|
Market Analysis
|
Services Management
|
Independent Study
|
Το MSc Marketing Management έχει σχεδιαστεί και προσφέρεται σε συνεργασία με καταξιωμένες επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε ένα εύρος επαγγελματικών κλάδων. Οι φοιτητές γνωρίζουν καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, μέσα από το ευρύ δίκτυο συνεργατών του Business School του Mediterranean College, οι οποίοι πλαισιώνουν το πρόγραμμα ως επισκέπτες καθηγητές. Έτσι, οι φοιτητές μαθαίνουν «από πρώτο χέρι» τι συμβαίνει στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων και οργανισμών.
Η διεξαγωγή του προγράμματος επιτρέπει στους φοιτητές να εφαρμόζουν τις πλέον σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές σε πραγματικά, επιχειρησιακά πλαίσια. Πρακτική άσκηση, εκπαιδευτικές επισκέψεις και mini-projects βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ τα περισσότερα μαθήματα αναλύουν πραγματικές επιχειρήσεις ως case studies. Κάθε μάθημα προσφέρεται με δια ζώσης παρακολούθηση, μέσω διαλέξεων, σεμιναρίων, ατομικών συναντήσεων και ανεξάρτητης μάθησης. Τα μαθήματα υποστηρίζονται από άφθονο εκπαιδευτικό υλικό, μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και τις Βιβλιοθήκες του Κολλεγίου. Η μάθηση ενισχύεται περαιτέρω μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών από τους ιδίους τους φοιτητές, πολλοί από τους οποίους εργάζονται σε επιχειρήσεις.
Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι συνδεδεμένη με επαγγελματικές πρακτικές και αναδεικνύει τη σχέση μεταξύ θεωρίας και εφαρμογής του marketing στην πράξη. Οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται ποικίλλουν – εκθέσεις (reports), on line τεστ, παρουσιάσεις, posters, infographics –, είναι πρακτικές και δημιουργικές, ώστε να αναπτύσσουν τις δεξιότητες των φοιτητών ως μελλοντικών marketers και managers.
H κορωνίδα του προγράμματος είναι η διπλωματική εργασία, όπου οι φοιτητές επιλέγουν ένα κλάδο ή μια πτυχή του marketing, που αντικατοπτρίζει τα ενδιαφέροντά και τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες. Η διπλωματική, αποτελεί την ευκαιρία να μελετήσουν ένα θέμα σε βάθος, αναλύοντάς το κριτικά και εφαρμόζοντας δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες στη μετέπειτα καριέρα τους.
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές λαμβάνουν ουσιαστική και συνεχή υποστήριξη από το ακαδημαϊκό προσωπικό του προγράμματος, πέραν των ωρών διδασκαλίας. Οι καθηγητές είναι διαθέσιμοι για επικοινωνία μέσω τηλεφώνου, e-mail και κατά τις ώρες γραφείου τους.
Η μαθησιακή εμπειρία των φοιτητών ενισχύεται περαιτέρω μέσα από τις δραστηριότητες της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων (όπως το Student Excellence Conference, οι ανοιχτές ομιλίες, κ.λπ.).
Γιατί επιλέγω Master στο Marketing στο Mediterranean College:
- Το University of Derby, σύμφωνα με την πανεπιστημιακή κατάταξη του Guardian (2020), βρίσκεται στο TOP10 των Βρετανικών Πανεπιστημίων για σπουδές Marketing.
- To Business School του Mediterranean College είναι ένα από τα πρώτα και πρωτοπόρα που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα (1977).
- Είναι το μοναδικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα που επικεντρώνεται στη Διοίκηση του Marketing (Marketing Management), προσδίδοντας στους φοιτητές στρατηγική θεώρηση του marketing και προετοιμάζοντάς τους για διοικητικές θέσεις στον κλάδο.
- Το πρόγραμμα έχει ανανεωθεί πρόσφατα (2016)και ανανεώνεται συνεχώς, δίνοντας έμφαση στις νέες τάσεις της αγοράς εργασίας, μέσω μαθημάτων για Διαπολιτισμική Επικοινωνία, Branding και έρευνα αγοράς, Στρατηγική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
- Το Mediterranean Collegeδίνει έμφαση στην ακαδημαϊκή υποστήριξη των μεταπτυχιακών φοιτητών, προσφέροντάς τους σεμινάρια ακαδημαϊκής υποστήριξης για την ομαλή επανένταξή τους στη μαθησιακή διαδικασία (στάδια συγγραφής ακαδημαϊκών εργασιών, αρχές βρετανικού συστήματος εκπαίδευσης, αναφορές σε ακαδημαϊκές πηγές κ.λπ.).
- Η εκπαιδευτική διαδικασία και παρακολούθηση/ μελέτη των φοιτητών υποστηρίζεται πλήρως από τις ψηφιακές πλατφόρμες μάθησης και τις Βιβλιοθήκες του Mediterranean Collegeκαι του University of Derby, που διαθέτουν χιλιάδες ακαδημαϊκά άρθρα και βιβλία στο γνωστικό πεδίο του Business. Έτσι, οι εργαζόμενοι φοιτητές με βεβαρυμένο ωράριο μπορούν εύκολα να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα.
- Το πρόγραμμα δεν έχει γραπτές εξετάσεις. Ο τρόπος αξιολόγησης είναι επαγγελματικά προσανατολισμένος και δημιουργικός και βασίζεται σε γραπτές εργασίες τύπου project.
- Οι καθηγητές του προγράμματος είναι πιστοποιημένοι λέκτορες του University of Derbyκαι καταξιωμένα, ενεργά στελέχη του κλάδου τους, ενώ παράλληλα διαθέτουν άρτιο ακαδημαϊκό υπόβαθρο (80% κάτοχοι ή υποψήφιοι διδακτορικού).
- Οι φοιτητές του MSc Marketing Managementμπορούν να συμμετέχουν ενεργά στο ολοκληρωμένο πλάνο απασχολησιμότητας του Mediterranean College (MC Employability Scheme) επικεντρωμένο στο σήμερα και στις ανάγκες των φοιτητών ενός Business School: συμβουλευτική καριέρας & επαγγελματικής ανάπτυξης από ειδικούς επιστήμονες, τακτικά guest lectures από επαγγελματίες – στελέχη, σεμινάρια, business games, networking events, employability fair.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος κατέχουν τις γνώσεις και έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε εργαστούν σε διοικητικές θέσεις στον ευρύ χώρο του marketing, ενώ όσοι το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν περαιτέρω σπουδές για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος.
Συγκεκριμένα οι πτυχιούχοι μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως στελέχη marketing, digital marketing, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας:
- σε εμπορικά τμήματα επιχειρήσεων και οργανισμών
- σε διαφημιστικές εταιρίες
- στα ΜΜΕ
- σε εταιρείες δημοσίων σχέσεων
- σε εταιρείες ερευνών αγοράς
- σε συμβουλευτικές εταιρείες
- σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
- ως ελεύθεροι επαγγελματίες
Δρ. Νικόλαος Κιτωνάκης
O Δρ. Νικόλαος Κιτωνάκης είναι πτυχιούχος Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, μεταπτυχιακού Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο καθώς και Διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διαθέτει μακρά διδακτική εμπειρία, ενώ έχει εργασθεί σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και σε δημόσιους οργανισμούς. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Ειδικός Επιστήμονας «Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων» στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.). Διδάσκει Στρατηγική Επιχειρήσεων, Στρατηγικό Μάρκετινγκ και Ηγεσία.
Δρ. Γρηγόριος Παινέσης
Ο Γρηγόριος Παινέσης είναι Διδάκτορας Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στον τομέα της συμπεριφοράς του καταναλωτή και του λιανικού εμπορίου. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στην Διοικητική Επιστήμη και την Επιχειρησιακή Έρευνα (with Distinction) από το πανεπιστήμιο του Warwick (2007) και απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (2005). Πρωτότυπες ερευνητικές του εργασίες έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και περιοδικά εγνωσμένου κύρους. Έχει λάβει επί συνεχόμενα έτη υποτροφίες και βραβεία από το Ι.Κ.Υ., ενώ και για την εκπόνηση της διδακτορικής του διατριβής έχει χρηματοδοτηθεί με υποτροφία από το υπουργείο Παιδείας (Πρόγραμμα Ηράκλειτος ΙΙ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διδάσκει μαθήματα Μάρκετινγκ, Ανάλυσης Δεδομένων και Έρευνας Αγοράς από το 2009 στο ΤΕΙ Αθήνας και σε κολέγια. Tα κυριότερα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα γνωστικά αντικείμενα της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς, του Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου, της Προώθησης Πωλήσεων και των Ποσοτικών Μοντέλων Λήψης Αποφάσεων Μάρκετινγκ. Έχει εκπονήσει έρευνες αγοράς και μελέτες για το Ινστιτούτο Νεολαίας, το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), την AbbVie Φαρμακευτική Α.Ε. και το Efficient Consumer Response Hellas, ενώ είναι εξειδικευμένος σύμβουλος ανάπτυξης δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας με έμφαση στο μάρκετινγκ στην Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας (Θ.Ε.Α.) που λειτουργεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.).
Δρ.Παναγιώτης Πρόντζας
Ο Δρ. Πρόντζας είναι ανώτερος Χρηματοοικονομικός Αναλυτής στην Grant Thornton Ελλάς σε ζητήματα αξιολόγησης επενδυτικών και στρατηγικών αποφάσεων. Υπήρξε στέλεχος της Διεύθυνσης Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της ΔΕΗ Ανανεώσιμες σε θέματα εξαγορών-συγχωνεύσεων και οικονομικός αναλυτής σε μεγάλους ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς (ΑΕΔΑΚ Ασφαλιστικών Οργανισμών, ΕΛΤΕ Υπουργείου Οικονομικών, Διοίκηση ΙΚΑ). Εργάστηκε σε προγράμματα μακροοικονομικής πολιτικής διεθνών οργανισμών (ΟΟΣΑ, Ευρωπαϊκή Επιτροπή), ενώ διατέλεσε και ερευνητές της Ακαδημίας Αθηνών σε ζητήματα μεταρρυθμιστικής πολιτικής. Έχει σπουδάσει οικονομικά, κατέχει MSc σε Χρηματοοικονομικά, MSc σε Οικονομική Ανάπτυξη και διδακτορικό του (PhD) στα εφαρμοσμένα οικονομικά.
Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου
Η Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου κατέχει Πτυχίο Επιχειρησιακής Έρευνας & Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπως και MBA International από το ίδιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα. Είναι CSR Certified Practitioner από το Institute of Environmental Management and Assessment. Η επαγγελματική της σταδιοδρομία, που ξεκίνησε το 1999, περιλαμβάνει κυρίως θέσεις στον τομέα της Εταιρικής Επικοινωνίας. Το 2003 προσλήφθηκε στην ΕΥΔΑΠ ως οικονομική αναλύτρια στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών. Το 2006 στελέχωσε την ομάδα συνεργατών του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρίας και το Δεκέμβριο του 2007 προήχθη στη θέση της Corporate Communications Manager, όπου και ασχολήθηκε με θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, επενδυτικής και εταιρικής επικοινωνίας. Σήμερα είναι Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων στην ΕΥΔΑΠ. Διδάσκει από το 2006 σε εκπαιδευτικά Ιδρύματα μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και στα ακαδημαϊκά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται θέματα Marketing και Επικοινωνίας όπως και Εταιρικής Υπευθυνότητας. Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων του MBA International από το Μάιο του 2007 έως τον Φεβρουάριο του 2009.
Aπόψεις φοιτητών
MBA. Ένα μακρινό όνειρο για το κοντινό μέλλον! Δεν ήταν στα σχέδια μου, όμως προέκυψε για την κάλυψη των δικών μου αναγκών σε επαγγελματικό επίπεδο. Με το πέρας των σπουδών μου κατάφερα να έχω ταυτόχρονα διαφορετικές προσφορές εργασίας διαφορετικών κλάδων από εκεί που δεν το περίμενα. Στα 2 αυτά χρόνια σπουδών έμαθα να κατανοώ καλύτερα το επιχειρησιακό περιβάλλον γύρω μου. Να έχω πιο αναλυτική σκέψη και αντίληψη για το «επιχειρείν»...
Βασίλης Κυριαζόπουλος, MBA
Αποφάσισα να συμμετάσχω στο MBA του University of Derby θεωρώντας ότι το εν λόγω πρόγραμμα θα μου έδινε τη δυνατότητα να συνδυάσω μια ευρεία και αρκετά εξειδικευμένη θεωρητική βάση με την πολύχρονη επαγγελματική μου εμπειρία. Τελικά, η εμπειρία αυτή ήταν σημαντικά καλύτερη από αυτό που ανέμενα! Διδασκόμενος από ανθρώπους της «αγοράς», μπόρεσα να εφαρμόσω άμεσα και να εντάξω στις καθημερινές μου δραστηριότητες όσα αναφέρονταν στα μαθήματα. Το πρόγραμμα αυτό...
Περικλής Σάκκος, MBA
Η παρακολούθηση του ΜΒΑ στο Mediterranean College με βοήθησε να δομήσω τη σκέψη μου και να μπορώ να δω τη συνολική εικόνα του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας. Με βοήθησε να εμβαθύνω στις ανάγκες του κάθε τμήματος της επιχείρησης και να εντοπίσω ποιο είναι αυτό το τμήμα που με ενδιαφέρει περισσότερο να απασχοληθώ. Με βοήθησε, επίσης, να αποκτήσω άποψη για τον τρόπο λειτουργίας άλλων τμημάτων, να κατανοήσω τις ανάγκες τους και...
Γιώργος Διακοδημήτρης, MBA
Τρία χρόνια στα οποία αποκόμισα σπουδαίες εμπειρίες από αξιόλογους καθηγητές, καθώς και από αξιόπιστους συμβούλους εκπαίδευσης, οι οποίοι με βοήθησαν να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο χώρο του Marketing. Επιπλέον, στο Mediterranean College μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεχίσω τις σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε ένα κλάδο που έχω όνειρο να ασχοληθώ, στο αθλητικό Management....
Χρήστος Γιαννόπουλος , BA (Hons) Business (Marketing)
Η εμπειρία που βίωσα ως φοιτήτρια στο Mediterranean College ήταν μοναδική με αξέχαστες στιγμές και εμπειρίες. Οι καθηγητές μου με ενθάρρυναν και με βοήθησαν στο να συνεχίσω τις σπουδές μου, αλλά και να κάνω τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα....
Χριστίνα Κοκαλάκη, BA (Hons) Business Studies
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα ΜΒΑ άνοιξε τους ορίζοντες της γνώσης μου. Ήταν για μένα μία πολύ εποικοδομητική εμπειρία. Γνώρισα αξιόλογους καθηγητές κι έκανα πολλές φιλίες. Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ ενδιαφέρον και το κολλέγιο μας παρέχει όλα τα απαραίτητα εκπαιδευτικά μέσα για να εμβαθύνουμε επιστημονικά στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Δε θα ξεχάσω ποτέ όλα αυτά που μου προσέφερε το Mediterranean College. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές μου για τη...
Νικόλαος Βασιλούδης , ΜΒΑ
Αποφοίτησα από το Mediterranean College και το πρόγραμμα ΒΑ (Hons) Marketing το 2013. Εργαζόμουν ήδη στην Mediatel, εργασία την οποία κέρδισα μέσω του Career Office του κολεγίου. Η συνέχιση σπουδών ήταν για μένα μονόδρομος. Έγινα δεκτή στο MBA του πανεπιστημίου Derby στο οποίο φοιτώ αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά, 2013-14. Οι εξειδικευμένες γνώσεις που απέκτησα από το πρώτο κιόλας εξάμηνο με οδήγησαν στο να ανέλθω επαγγελματικά στην εταιρεία που ήδη εργαζόμουν...
Κωνσταντίνα Πρόκο, ΒΑ (Hons) Business (Marketing)
My name is Langkos Spyros, and I am recent graduate of M.Sc in Marketing Management. In 2012 I enrolled in the Masters Program of University of Derby (Athens Campus – Mediterranean college). I wanted to learn more about marketing strategies, brand management and consumer behavior and eventually apply these principles to the professional world. So far my educational experiences at Mediterranean College, have proved to be educationally stimulating. My...
Σπύρος Λάνγκος, MSc Marketing Management
Οφείλω να ομολογήσω πως αρχικά πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να επιτύχω στις σπουδές εξ' αποστάσεως. Όμως με το άψογο σύστημα του κολεγίου, την αμέριστη βοήθεια των καθηγητών, που πάντα ήταν πρόθυμοι να λύσουν απορίες, και με συστηματικό διάβασμα, κατάφερα να αποκτήσω τις γνώσεις που ήθελα και να αποφοιτήσω. Ευχαριστώ το Mediterranean College και τους καθηγητές μου για τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισα. Γεώργιος Αρναουτάκης Executive Diploma in...
Γεώργιος Αρναουτάκης, Executive Diploma in Management
Παρά την πολύχρονη και επιτυχημένη καριέρα μου στον τομέα του HRM για περισσότερο από 22 χρόνια σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, οφείλω να ομολογήσω ότι οι σπουδές μου στο Mediterranean College μου προσέφεραν νέους ορίζοντες και νέες τεχνικές. Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στο κολέγιο και στα στελέχη του. Από τη διοίκηση, τους καθηγητές, τη γραμματεία αλλά και τους συμφοιτητές μου... Τους ευχαριστώ όλους για αυτό το ταξίδι της μάθησης, γι' αυτήν την...
Κωνσταντίνος Καρακασίδης, Executive Diploma in Management
Ένα όνειρο είναι μονάχα ένα όνειρο. Ένας στόχος είναι ένα όνειρο με σχέδιο και προθεσμία. Γι' αυτό και η μόνη αποτυχία, που πρέπει να φοβάται κανείς, είναι να μην επιμείνει στο στόχοπου θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος. Όλοι ζούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα. Γι' αυτό εμπιστευθείτε τους ειδικούς του Mediterranenan College και είμαι σίγουρη ότι θα σας βοηθήσουν να βρείτε δικό σας...
Άννα Καρακερέζη, Executive Diploma in Human Resources Management
Δημιουργική και εποικοδομητική... 'Οπως ήταν η πορεία μου στις σπουδές, έτσι θέλω να είναι κα ιη καριέρα μου. Εύχομαι σε όλους μας επαγγελματική επιτυχία και πνευματική ολοκλήρωση. Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου MSc Marketing Management...
Ιφιγένεια - Ευαγγελία Θωμάκου, MSc Marketing Management
Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Mediterranean College, Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με εξαιρετικούς καθηγητές καταρτισμένους στο αντικείμενό τους. Το πρόγραμμα σπουδών περιλάμβανε μαθήματα με ευρεία γκάμα σε διάφορα γνωστικά πεδία του Management, με άμεση εφαρμογή και χρησιμότητα στο περιβάλλον εργασίας. Όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν στην εξέλιξή μου στο εργασιακό περιβάλλον. Σωτήριος Μάμαλης MSc Marketing Management...
Σωτήριος Μάμαλης, MSc Marketing Management
"Καλύτερα να μετανιώνεις για πράγματα που έχεις κάνει παρά για πράγματα που δεν έχεις κάνει". Το MBA είναι μια από τις επιλογές για την οποία σίγουρα δε θα μετανιώσεις ποτέ. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες που μου προσέφερε το Μεταπτυχιακό και ειδικότερα οι καθηγητές και το Mediterranean College, θα ήθελα να προσφέρω το καλύτερο στην οικογένειά μου και στο κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Ανδρέας Ράμφος ΜΒΑ...
Ανδρέας Ράμφος, ΜΒΑ
Η φοίτησή μου στο MBA με βοήθησε να αποκτήσω τις κατάλληλες γνώσεις και τα εφόδια, για να αναπτύξω την επιχειρηματική μου δράση και σε νέες δραστηριότητες. Ανδρέας Σταματόπουλος ΜΒΑ...
Ανδρέας Σταματόπουλος, ΜΒΑ