Έντονο το ενδιαφέρον στη διάλεξη του Mediterranean College Θεσσαλονίκης για τις πολλαπλές εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στο Marketing
7 Νοεμβρίου, 2018
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 6 Νοεμβρίου, η διάλεξη με θέμα «Πολλαπλές Αποχρώσεις του Marketing» από τις Σχολές Τουρισμού & Φιλοξενίας και Διοίκησης Επιχειρήσεωντου Mediterranean CollegeΘεσσαλονίκης με ομιλήτρια την κα. Νατάσα Τζίκου, Senior Marketer, της αεροπορικής εταιρίας Ellinair.
Η κα Τζίκου μίλησε στους φοιτητές για την έννοια του Marketing αλλά και τις δυνατότητες εφαρμογής του στην πράξη. Επιπλέον, παρουσίασε case studies που συνέδεαν τον τουρισμό και το Marketing με τις νέες τεχνολογίες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι αποτελούν ένα αναπόσπαστο και αναμφίβολα πολύ σημαντικό εργαλείο του Marketing.
Στο τέλος της διάλεξης οι φοιτητές είχαν την δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις και τις απορίες τους και να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους.
Ενημερωθείτε σήμερα για τα αναγνωρισμένα και πρόσφατα ανανεωμέναBachelor’s και Master’s που προσφέρονται από τις Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού & Φιλοξενίας του Mediterranean College, σε συνεργασία με το TOP10University of Derby (σε σπουδές Business & Tourism).