Eιδικεύεται στους τομείς του Management και Marketing με διδακτική εμπειρία σε αντικείμενα όπως η Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing, Έρευνα Αγοράς, Διεθνές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ. Είναι κάτοχος πτυχίου Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καθώς και μεταπτυχιακού MSc Business Administration – International Management του University of Amsterdam (UvA). Κατέχει εργασιακή και διδακτική εμπειρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ, με κύριους άξονες τις offline και online στρατηγικές, την ανάλυση δεδομένων και Google Analytics, την ψηφιακή διαφήμιση και την ανάλυση του ανταγωνισμού.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Student Excellence Conference 2024April 14, 2024
-
Workshop: Η Ψυχολογία της Γυναίκας: Προγεννητική και Ψυχική ΥγείαApril 13, 2024
-
Webinar: Gaining competitive advantage through efficient logisticsApril 12, 2024
-
Soft Skills vs Hard Skills - Τι είναιApril 11, 2024
-
Webinar: AIoT Τechnologies, Sustainable Smart Cities & Big Data ApplicationsApril 11, 2024
-
Ομιλία: Η φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση του οστικού οιδήματοςApril 11, 2024
-
Webinar: Advanced Strength & Conditioning in Elite BasketballApril 10, 2024
-
Πώς θα γίνεις web developer το 2024April 5, 2024
-
Webinar: Βιώσιμη Αρχιτεκτονική: Πώς βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος;April 4, 2024
-
Webinar: Τα εργασιακά θέματα στη σέντραApril 4, 2024
-
Το Mediterranean College Bronze Partner στο ESNApril 3, 2024
-
Webinar: To Marketing σε απογείωση: επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο προώθησης και ανάπτυξηςMarch 29, 2024
Κιλίπιρη Ελένη – Digital Marketer
15 Απριλίου, 2019