Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Τι είναι το Data Science και γιατί είναι τόσο σημαντικό;April 27, 2025
-
Ναυλομεσίτης: Τι είναι και ΠροοπτικέςApril 17, 2025
-
Student Excellence Conference 2025 - Πρόσκληση ΕνδιαφέροντοςApril 11, 2025
-
Employability Weeks 2025April 9, 2025
-
Διαχείριση χρόνου: 7+1 TipsApril 7, 2025
-
Γνώσεις που Σώζουν Ζωές: Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών στο Mediterranean College!April 7, 2025
-
Συνεργασία του Mediterranean College με την Α. Χατζόπουλος Α.Ε.April 7, 2025
-
Logistics Manager: Προοπτικές & ΜισθόςMarch 30, 2025
-
Ιατρικός τουρισμός και προοπτικέςMarch 18, 2025
-
Εκπαιδευτικό Ταξίδι στη ΦλωρεντίαMarch 16, 2025
-
Graduation Awards Ceremonies Class 2024March 10, 2025
-
17ο XINIS EDUCATION FESTIVAL POWERED BY MEDITERRANEAN COLLEGE & ΣΑΕΚ ΑΛΦΑMarch 10, 2025

Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021