Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Δια Ζώσης Workshop: Drama Therapy: Η δύναμη της Θεραπείας μέσω της ΤέχνηςMarch 27, 2024
-
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση, πρέπει να προωθεί την ισότητα στην παροχή ευκαιριών, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα!!March 22, 2024
-
Webinar: The Art of Digital Marketing: Proven strategies for successMarch 22, 2024
-
Meet Sophia Conference 2024March 20, 2024
-
Education Festival 2024March 20, 2024
-
Employability Weeks 2024March 1, 2024
-
Εκδήλωση: Φύση, Αθλητισμός και Ψυχική Υγεία: Σύγχρονα Πρακτικά ΕργαλείαFebruary 29, 2024
-
Mediterranean College & IEK ALFA “meet” Sophia at Nafpaktos!February 29, 2024
-
Δια Ζώσης Εκδήλωση: CBT Therapy: Από τη Θεωρία στην ΠράξηFebruary 22, 2024
-
Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες στο Career Day του Mediterranean College Θεσσαλονίκης!January 30, 2024
-
Mediterranean College Graduation Ceremonies-Class of 2023January 30, 2024
-
Webinar: Τεχνητή Νοημοσύνη και ΕκπαίδευσηJanuary 29, 2024
Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021