Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.
Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
The Mediterranean Marketing HubApril 26, 2024
-
Student Excellence Conference 2024April 14, 2024
-
Panel Discussion: Μόδα, Τέχνη και Ελληνική ΑγοράApril 14, 2024
-
Workshop: Η Ψυχολογία της Γυναίκας: Προγεννητική και Ψυχική ΥγείαApril 13, 2024
-
Webinar: Gaining competitive advantage through efficient logisticsApril 12, 2024
-
Soft Skills vs Hard Skills - Τι είναιApril 11, 2024
-
Webinar: AIoT Τechnologies, Sustainable Smart Cities & Big Data ApplicationsApril 11, 2024
-
Ομιλία: Η φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση του οστικού οιδήματοςApril 11, 2024
-
Webinar: Advanced Strength & Conditioning in Elite BasketballApril 10, 2024
-
Πώς θα γίνεις web developer το 2024April 5, 2024
-
Webinar: Βιώσιμη Αρχιτεκτονική: Πώς βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος;April 4, 2024
-
Webinar: Τα εργασιακά θέματα στη σέντραApril 4, 2024
Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021