Απόφοιτος του Aston University με μεταπτυχιακό τίτλο MSc Marketing Management. Εξειδικεύεται στην πρωτογενή καταναλωτική έρευνα με έμφαση στις μεθοδολογίες brand tracking, consumer segmentation & new product development. Ως διευθυντής προγραμμάτων σε ηγετικούς οίκους καταναλωτικής έρευνας, έχει συνεργαστεί με τα σημαντικότερα πολυεθνικά brands στον χώρο των consumer packaged goods, διοργανώνοντας και εκτελώντας μεγάλης κλίμακας διακρατικές έρευνες. Τα ακαδημαϊκά του ενδιαφέροντα συγκεντρώνονται στην διάχυση της πληροφορίας και την ανάλυση / διαχείρηση δεδομένων με την χρήση μοντέρνων τεχνολογιών, καθώς και την εξέλιξη της μεθοδολογίας καταναλωτικής έρευνας στην ψηφιακή εποχή.

Αναζήτηση Προγράμματος
Κατηγορίες
Πρόσφατα Άρθρα
-
Mad Video Music Awards 2023June 7, 2023
-
Waterboom Festival 2023June 2, 2023
-
Colourday Festival 2023June 1, 2023
-
Webinar: «Υπάρχει Digital Marketing ή Ένα Είναι το Marketing;»June 1, 2023
-
Webinar: «Ο Ρόλος του Strength & Conditioning στη Μεγιστοποίηση Αθλητικών Επιδόσεων»May 29, 2023
-
Πρόγραμμα Ανταλλαγής Φοιτητών 2023May 19, 2023
-
Το Mediterranean College είναι… «Στάση Ζωής»!May 17, 2023
-
Student Excellence Conference 2023May 10, 2023
-
Webinar: «Ψυχική Υγεία & Έγκλημα: Παράγοντες Επικινδυνότητας & Ψυχοθεραπευτικές Παρεμβάσεις»May 8, 2023
-
Το Mediterranean College κέρδισε τις εντυπώσεις στο Run Together Thessaloniki 2023!May 3, 2023
-
Webinar: «Συμπληρώματα Διατροφής: Ποιοι τα Χρειάζονται & Γιατί;»April 25, 2023
-
Οι φοιτητές της Σχολής Μηχανικών στις εγκαταστάσεις της Alumil!April 18, 2023

Κυρκιμτζής Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2021